Gå til innhold

Mest sexy undertøy

Gjest mona s.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Synes ikke noe av det var sexy (korsettet var fint, men trusa ga 80-tallsvibber). Prøv victoriassecret.com. Der har de mye fint. Med express mail burde det fint rekke frem i tide.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det i linken så stort sett tacky eller sportstøy ut...

Prøv med en blondestring, blonde-BH uten padding (så brystvortene synes gjennom stoffet) og matchende strømper med strømpeholder. I rødt aller helst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Agentprovocateur har høy glamfaktor hvis det det er noe småkinky man er ute etter. Kjent for puppeduskene sine, som sikker har et navn jeg ikke husker.

Denne butikken fantes i Oslo en stund, men forsvant, men er tydeligvis tilgjengelig på nett.

På de andre sidene over her, så ser det sexy undertøyet ut som vulgært sexleketøry. Liker du en slik stil, så velg den varianten som tenner en 34 åring, og ikke de billige som stort sett består av tynne blondestrikker rundt brystene og string. Vel, se hva dere syns da? :)

http://www.agentprovocateur.com/collection...e-Classics.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du må vel vite hva din mann synes er mest sexy?

Det eneste jeg vet er felles for alle gutter når det gjelder undertøy er: gjennomsiktig. Ellers er det alltid noen som elsker eller hater g-streng, blonder, hvitt, svart, rødt osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Ludvig_*
Vi skal feire 1år bryllupsdag den 1. desember og jeg ønsker å finne det mest sexy undertøyet for min mann ( 34 år ) .

Hva av dette er mest sexy?

Sexy undertøy

Definitivt O Torselet med strømper (sorte eller mørk brune)!

Skulle ønske jeg var i mannen dins bukser da (eller kanskje aller helst uten!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...