Gjest Gjest_jente_* Skrevet 20. november 2009 #21 Skrevet 20. november 2009 det hørtes kjempespennende ut å bli sugd av så mange jenter!
Gjest Gjest_jen_* Skrevet 20. november 2009 #22 Skrevet 20. november 2009 dette spørsmålet var ikke ment for homser men for hetero! jeg har hørt om sugekonkurranser og det hadde vert kult å sett på,så jeg prøver igjen; har du vert med på sugekonkurranser? fortell om opplevelsen din! Hvorfor kan ikke homofile svare, er du bare ute etter runkemateriale "jente"?
Gjest Gjest_Stein_* Skrevet 20. november 2009 #23 Skrevet 20. november 2009 Hvorfor kan ikke homofile svare, er du bare ute etter runkemateriale "jente"? Tror du traff spiker'n der gitt... Tror ts her er en helt typisk sånn grisejente som kun er ute etter å skaffe seg litteratur til å få runka seg etter.
Gjest MikeWaters Skrevet 20. november 2009 #24 Skrevet 20. november 2009 Tror du traff spiker'n der gitt... Tror ts her er en helt typisk sånn grisejente som kun er ute etter å skaffe seg litteratur til å få runka seg etter. Evt. en grisegutt!
Gjest kåt gutt Skrevet 20. november 2009 #25 Skrevet 20. november 2009 runkemateriale eller ikke, jeg blir i hvert fall heltent av å lese innleggene som handler om "man-to-man-action" her... 4-5 menn sammen, kanskje flere. Tenk så mye rå og deilig sex, og masse spruting!! mmmmmmm.........
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå