Gjest Gjest_jente_* Skrevet 18. november 2009 #1 Skrevet 18. november 2009 har du vert med på sugekonkurranse noen gang? el event sett på?
Gjest Sandbekken Skrevet 18. november 2009 #2 Skrevet 18. november 2009 ehmm hva går det ut på? hvem som får mannen til å komme først?
vilhelm Skrevet 18. november 2009 #4 Skrevet 18. november 2009 Sorry, men Jeg harvært med på det med tre jenter.
Gjest calle Skrevet 18. november 2009 #5 Skrevet 18. november 2009 har vært med på det ja, men på homsesaunaen My Friend Club i Oslo. 4 menn
Gjest Gjest Skrevet 18. november 2009 #6 Skrevet 18. november 2009 har vært med på det ja, men på homsesaunaen My Friend Club i Oslo. 4 menn Hehe Sikkert en del jenter her som ønsker de var en homofil mann. Ingen suger kuk bedre enn homser. For et sædparty.
Gjest calle Skrevet 18. november 2009 #7 Skrevet 18. november 2009 Hehe Sikkert en del jenter her som ønsker de var en homofil mann. Ingen suger kuk bedre enn homser. For et sædparty. Jess. vært med på det du også?
Gjest Gjest Skrevet 18. november 2009 #8 Skrevet 18. november 2009 Jess. vært med på det du også? Seff. Har en kjæreste (jente), men ingenting slår det å suge kuk. Menn kan gi hverandre enn nytelse som kvinner aldri kan eller kommer til å være en del av. Synd for dem.
Gjest Calle Skrevet 18. november 2009 #9 Skrevet 18. november 2009 Seff. Har en kjæreste (jente), men ingenting slår det å suge kuk. Menn kan gi hverandre enn nytelse som kvinner aldri kan eller kommer til å være en del av. Synd for dem. Da snakker vi ja, helt enig med deg. Hun jeg bor sammen med har heller ikke akkurat fagbrev i suging....ikke som gutta på Friend i det hele tatt.
Gjest Gjest Skrevet 18. november 2009 #10 Skrevet 18. november 2009 Da snakker vi ja, helt enig med deg. Hun jeg bor sammen med har heller ikke akkurat fagbrev i suging....ikke som gutta på Friend i det hele tatt. Kjæresten min er jo flink. Hun ELSKER kuk, men det er noe ekstra som tenner meg når det er mann som suger meg. Eller når jeg suger en mann. Sånn er det bare...
Gjest Syrin_Ulven Skrevet 18. november 2009 #11 Skrevet 18. november 2009 har du vert med på sugekonkurranse noen gang? el event sett på? Nei og aldri.
Gjest Gjest Skrevet 19. november 2009 #12 Skrevet 19. november 2009 Kjæresten min er jo flink. Hun ELSKER kuk, men det er noe ekstra som tenner meg når det er mann som suger meg. Eller når jeg suger en mann. Sånn er det bare... Er det KG Gay Club dette her??
Suzy Skrevet 19. november 2009 #13 Skrevet 19. november 2009 Seff. Har en kjæreste (jente), men ingenting slår det å suge kuk. Menn kan gi hverandre enn nytelse som kvinner aldri kan eller kommer til å være en del av. Synd for dem. Det er jo ikke synd for oss jenter det - det er synd for deg det ettersom du åpenbart ikke får den opplevelsen hele tiden. Kanskje du burde gjøre det slutt med dama og hitch up med en gutt, så blir alle glade?
Gjest MikeWaters Skrevet 19. november 2009 #14 Skrevet 19. november 2009 (endret) Seff. Har en kjæreste (jente), men ingenting slår det å suge kuk. Menn kan gi hverandre enn nytelse som kvinner aldri kan eller kommer til å være en del av. Synd for dem. Ikke når hun ligger der med venninna si og opplever en orgasme og nytelse som du som mann aldri kan eller kommer til å være i nærheten av å kunne gi henne. Endret 19. november 2009 av MikeWaters
Gjest Sandbekken Skrevet 19. november 2009 #15 Skrevet 19. november 2009 (endret) Ikke når hun ligger der med venninna si og opplever en orgasme og nytelse som du som mann aldri kan eller kommer til å være i nærheten av å kunne gi henne. Skulle akkurat til å skrive noe av det samme! Herregud, "synn for dem" liksom! Det er jo ikke bare menn som kan få orgasme.. Endret 19. november 2009 av Sandbekken
Gjest konrad 24 Skrevet 19. november 2009 #16 Skrevet 19. november 2009 Føler noe av det samme som disse gutta her jeg også. Vet ikke om en mann/gutt suger pikk bedre enn jenter, har ikke prøvd det, men tanken på å utforske guttesex frister litt faktisk....Få slikke litt på en stiv en osv. Tror det er hemningsløst, rått og deilig med mye sprut.
Gjest Gjest_jente_* Skrevet 19. november 2009 #17 Skrevet 19. november 2009 dette spørsmålet var ikke ment for homser men for hetero! jeg har hørt om sugekonkurranser og det hadde vert kult å sett på,så jeg prøver igjen; har du vert med på sugekonkurranser? fortell om opplevelsen din!
Gjest mann_85 Skrevet 19. november 2009 #18 Skrevet 19. november 2009 dette spørsmålet var ikke ment for homser men for hetero! jeg har hørt om sugekonkurranser og det hadde vert kult å sett på,så jeg prøver igjen; har du vert med på sugekonkurranser? fortell om opplevelsen din! Ja, har vært med på hetero sugekonkurranse faktisk for noen år tilbake, var faktisk litt kinky og spennende Var jo ikke så veldig stor konkurranse, er ikke interessert i å stå på rekke og rad med andre menn mens de ble sugd av kjærestene sine, men det var egentlig et lite veddemål mellom fire venninner som gikk ut på hvem som kunne få meg til å komme fortest Var vel litt eksperimenterende før, hehe. Så jeg ble sugd av en av dem på hver sin dag med de andre som tilskuere. Har hvertfall lært at jenter kan være utrolig ville når de får av en gutt buksa på slike arrangementer. Trodde jeg skulle være ganske sjenert, men fant vel ut at jeg er litt eksibisjonistisk av meg den gangen for tanken på å stå sånn foran flere jenter pirrer ennå. Ikke vet jeg, men det er kanskje tanken på at man får "ordre" om å være naken foran jenter som er påkledd som er tennende.
Stefan Skrevet 19. november 2009 #19 Skrevet 19. november 2009 Jeg har bedømt to venninner en gang... i min ville ungdom. Ikke stort å fortelle. En klar vinner, men diplomatisk som man er så ble det selvsagt uavgjort og man beholdt freden og vennskapet.
Gjest Gjest_jente_* Skrevet 20. november 2009 #20 Skrevet 20. november 2009 Ja, har vært med på hetero sugekonkurranse faktisk for noen år tilbake, var faktisk litt kinky og spennende Var jo ikke så veldig stor konkurranse, er ikke interessert i å stå på rekke og rad med andre menn mens de ble sugd av kjærestene sine, men det var egentlig et lite veddemål mellom fire venninner som gikk ut på hvem som kunne få meg til å komme fortest Var vel litt eksperimenterende før, hehe. Så jeg ble sugd av en av dem på hver sin dag med de andre som tilskuere. Har hvertfall lært at jenter kan være utrolig ville når de får av en gutt buksa på slike arrangementer. Trodde jeg skulle være ganske sjenert, men fant vel ut at jeg er litt eksibisjonistisk av meg den gangen for tanken på å stå sånn foran flere jenter pirrer ennå. Ikke vet jeg, men det er kanskje tanken på at man får "ordre" om å være naken foran jenter som er påkledd som er tennende.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå