Gå til innhold

Nøff nøff vaksinen

Anbefalte innlegg

Gjest No wonder woman
Skrevet

Hei

Klarer ikke bestemme meg for om jeg skal vaksinere ungene. Noen andre der ute som skal stå over?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg skal ikke ta noen vaksine.

Tror nok jeg har hatt det da... :)

Skrevet

Vi står over. Sambo har etter legens mening hatt influensaen allerede, og barna har ikke blitt syke, altså smittet.

Skrevet

Vi skal ikke vaksineres, hverken voksne eller barn/ungdommer.

Skrevet

Jeg er slett ikke imot vaksiner, men akkurat dette føles litt bortkastet- det er rett og slett for seint for oss som bor midt i byen og har vært utsatt for titusener av smittekilder bare ved å ta bussen.

MInstemann har hatt svineinfluensa, og uka før der var de største i dårlig form med feber. Da føles det litt bortkastet å ta vaksine tre uker etterpå....

Skrevet

Det er ikke så lett å vite hva en skal gjøre.

Tror jeg har hatt influensaen og skal ikke ta vaksinen.

Reagerer dessuten allergisk på enkelte vaksiner.

Skrevet

Her skal vi ikke ta vaksinen. For det første var det ved estimerte 900.000 smittede, 17 bekreftede dødsfall, noe om gir en risiko på 0.00188%. Ikke akkurat den "svartedauden" som var hauset opp. For det andre stiger antallet bivirkninger, også alvorlige, stadig nå som massevaksineringen pågår. Vaksinen gir i tillegg kun 70% immunitet for denne typen influensa. Etter de siste rapportene er det faktisk statistisk sett farligere å vaksinere seg enn å ha influensaen - for det er fortsatt bare en influensa det er snakk om. Vaksinen er i tillegg et "hurtigprosjekt" jeg er skeptisk til.

Les bl.a. disse linkene http://www.abcnyheter.no/node/99065

http://www.legemiddelverket.no/templates/I...e____80985.aspx

Skrevet

Nei, her skal ingen vaksineres slik situasjonen er nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...