Gjest No wonder woman Skrevet 18. november 2009 #1 Skrevet 18. november 2009 Hei Klarer ikke bestemme meg for om jeg skal vaksinere ungene. Noen andre der ute som skal stå over?
Gjest megvel Skrevet 18. november 2009 #2 Skrevet 18. november 2009 Ja, jeg skal ikke ta noen vaksine. Tror nok jeg har hatt det da...
gompen Skrevet 18. november 2009 #3 Skrevet 18. november 2009 Vi står over. Sambo har etter legens mening hatt influensaen allerede, og barna har ikke blitt syke, altså smittet.
Gjest Gjest Skrevet 18. november 2009 #4 Skrevet 18. november 2009 Vi skal ikke vaksineres, hverken voksne eller barn/ungdommer.
Nigo-san Skrevet 18. november 2009 #5 Skrevet 18. november 2009 Jeg er slett ikke imot vaksiner, men akkurat dette føles litt bortkastet- det er rett og slett for seint for oss som bor midt i byen og har vært utsatt for titusener av smittekilder bare ved å ta bussen. MInstemann har hatt svineinfluensa, og uka før der var de største i dårlig form med feber. Da føles det litt bortkastet å ta vaksine tre uker etterpå....
Gjest Merci Skrevet 18. november 2009 #6 Skrevet 18. november 2009 Det er ikke så lett å vite hva en skal gjøre. Tror jeg har hatt influensaen og skal ikke ta vaksinen. Reagerer dessuten allergisk på enkelte vaksiner.
Gjest Gjest Skrevet 18. november 2009 #7 Skrevet 18. november 2009 Her skal vi ikke ta vaksinen. For det første var det ved estimerte 900.000 smittede, 17 bekreftede dødsfall, noe om gir en risiko på 0.00188%. Ikke akkurat den "svartedauden" som var hauset opp. For det andre stiger antallet bivirkninger, også alvorlige, stadig nå som massevaksineringen pågår. Vaksinen gir i tillegg kun 70% immunitet for denne typen influensa. Etter de siste rapportene er det faktisk statistisk sett farligere å vaksinere seg enn å ha influensaen - for det er fortsatt bare en influensa det er snakk om. Vaksinen er i tillegg et "hurtigprosjekt" jeg er skeptisk til. Les bl.a. disse linkene http://www.abcnyheter.no/node/99065 http://www.legemiddelverket.no/templates/I...e____80985.aspx
Gjest imli Skrevet 19. november 2009 #8 Skrevet 19. november 2009 Nei, her skal ingen vaksineres slik situasjonen er nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå