Gjest XXena Skrevet 18. november 2009 #1 Skrevet 18. november 2009 (endret) Jeg har naturlig bølgete hår, og det blir enda mer krøllete når det regner. Fallet forsvinner som regel etter noen timer etter at jeg har vasket det (hvis jeg ikke går ute i regnet), så jeg lurer på om det er noen som har gode produkter å anbefale hvis man vil ha litt bølger i håret? Jeg har brukt rettetang mye de siste to- tre årene, og føler at det er på tide å prøve noe nytt, særlig i julebordsesongen. Endret 18. november 2009 av XXena
Gjest Marlo Skrevet 18. november 2009 #2 Skrevet 18. november 2009 Du vil ha rettere hår? Vi kan bytte VIL ha bølger/krøller!!
Gjest XXena Skrevet 18. november 2009 #3 Skrevet 18. november 2009 Du vil ha rettere hår? Vi kan bytte VIL ha bølger/krøller!! Uttrykte jeg meg så utydelig? He he. Jeg vil ha bølger som varer lenger enn de første timene etter at håret er nyvasket. Så, vi vil nok begge ha det samme
Gjest Marlo Skrevet 18. november 2009 #4 Skrevet 18. november 2009 Uttrykte jeg meg så utydelig? He he. Jeg vil ha bølger som varer lenger enn de første timene etter at håret er nyvasket. Så, vi vil nok begge ha det samme Jaha My mistake, hihi
Gjest XXena Skrevet 18. november 2009 #5 Skrevet 18. november 2009 Jaha My mistake, hihi Neida, jeg ser at innlegget ikke var fantastisk godt formulert. Vi får håpe at noen svarer, så kanskje drømmen vår går i oppfyllelse.
Gjest Gjest_hei_* Skrevet 19. november 2009 #6 Skrevet 19. november 2009 Jeg har bølgete hår, og for å forsterke bølgene pleier jeg å sette håpet opp i en sånn "hestehaletopp" mens det er fuktig. Så lar jeg den tørke slik. Håret mitt tørker sakte, så det kan ofte være at jeg vasker det om morgenen og det ikke er tørt før på ettermiddagen. Bruker ikke føner. Før jeg setter det opp har jeg gele/skum med ekstem hold som jeg fordeler rundt i håret. (Hestehaletopp- litt vanskelig å forklare, men jeg lager en vanlig hestehale, men drar ikke halen helt ut. Da blir det som en liten "topp" bak).
Gjest Marlo Skrevet 19. november 2009 #7 Skrevet 19. november 2009 Hmm, ja det hjelper litt om jeg går med topp eller flette i to døgn. Håret mitt tørker virkelig sakte, så etter to døgn så er det bare litt fuktig - og det lukter jo langt fra godt når man har gått så lenge (skikkelig muggent)
Gjest Gjest Skrevet 19. november 2009 #8 Skrevet 19. november 2009 Samme gjest som over: .... ellers vet jeg at man får kjøpt spray som fremhever bølger/krøller hos frisøren. Jeg har et slikt produkt, men liker min egen teknikk bedre.
Gjest XXena Skrevet 20. november 2009 #9 Skrevet 20. november 2009 Samme gjest som over: .... ellers vet jeg at man får kjøpt spray som fremhever bølger/krøller hos frisøren. Jeg har et slikt produkt, men liker min egen teknikk bedre. Takk for gode svar! Vet du hva dette produktet heter?
Gjest Gjest Skrevet 21. november 2009 #11 Skrevet 21. november 2009 Hvis jeg ikke bruker noe som helst i håret blir det bare brus, men med min metode blir det korketrekkerkrøller. (mulig jeg har mer krøll i utgangspunktet enn dere da...) Jeg bruker en god balsam, og deretter fuktighetskrem Håret mitt er mest glad i Biotherms Lait Corporel. Vasker alltid håret om kvelden, og legger meg med vått hår. (det er laaangt, så det er ingen fare for "til-alle-kanter-hår" dagen etter. Dette får korketrekkerne til å vare i to dager. Iallefall. Dersom det er spesielt "tamt" i perioder har jeg oppi litt av Sebastians silikonserum utenpå fuktighetskremen. Lukke til, og kos dere i julebords-sesongen jenter!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå