Gå til innhold

Til dere menn der ute!

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_soffern_*
Skrevet

Jeg lurer på hvor ofte eller om dere i det hele tatt tenker på damene deres når dere er ute? Hvis du er ute uten henne og kommer i prat med noen gamle kompiser, blir dama borte fra tankene da? Eller ligger savnet etter henne hele tiden å lurer?

Tror du det har noen sammenheng med hvor mye hun betyr for deg, og hvor ofte du tenker på henne?

Vil gjerne ha noen svar:)

Videoannonse
Annonse
Gjest brutal_mann
Skrevet

Det henger sammen med hvor masete hun er. Jo mer masete, jo mindre gidder en å tenke på henne.

Gjest MikeWaters
Skrevet
Jeg lurer på hvor ofte eller om dere i det hele tatt tenker på damene deres når dere er ute? Hvis du er ute uten henne og kommer i prat med noen gamle kompiser, blir dama borte fra tankene da? Eller ligger savnet etter henne hele tiden å lurer?

Tror du det har noen sammenheng med hvor mye hun betyr for deg, og hvor ofte du tenker på henne?

Det hender min samboer er i tankene når jeg er ute, det hender jo man snakker om henne :)

Ellers er det jo deilig å komme seg litt vekk fra sambo, barn og forpliktelser og bare prate fotball, film, alt og ingenting.

Skrevet

Jøss, er menn i stand til å tenke på de de er sammen med...

Skrevet

Er du helt dust eller? Jeg begynner vel ikke å savne henne bare jeg er ute noen timer...Hadde det vært snakk om noen måneder hadde hun sikkert poppet inn i hodet i ny og ned

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Kjæresten min tenker på meg hele tiden når han er ute med venner. Får ofte en søt sms der det står at han tenker og savner meg :gjeiper:

Gjest LonelyAngel
Skrevet

Nå er ikke jeg mann men jeg kan i alle fall si at ingen tenker på kjæresten sin absolutt hele tiden.

Gjest Gift i 10 år+
Skrevet

Hei, tenker ikke på kona i det hele tatt.

Gift mann

Gjest Gjest_Anonym_*
Skrevet
Jøss, er menn i stand til å tenke på de de er sammen med...

hahahaha!

Er du helt dust eller? Jeg begynner vel ikke å savne henne bare jeg er ute noen timer...Hadde det vært snakk om noen måneder hadde hun sikkert poppet inn i hodet i ny og ned

dust er hun vel ikke. men noen måneder.., og ny og ne?? selv når dere er ifra hverandre i noen måneder? jøss!

jeg derimot savner da ikke kjerringa når jeg er ute med venner på bytur eller hyttetur(en helg) eller kompiskveld eller når jeg er på fest.

Men når hun er borte fra meg i to uker i forbindelse med jobb/annet osv, da begynner jeg å lengte etter henne.

Men når det er bare snakk om noen timer eller en dag tenker jeg aldri på kjerringa gett!

Gjest Gjest_Becca_*
Skrevet

Må bare spørre her , men er

å tenke på = å savne

eller kan man tenke på uten å savne ?

Skrevet (endret)

Jeg er jente og jeg tenker på kjæresten min ofte (ikke heeele tiden da) og jeg kan tenke på ham et par ganger hvis jeg er ute på byen/fest. Ikke fordi jeg savner ham nødvendigvis, men fordi han er viktig for meg og jeg er glad i ham. Det er deilig å ha alenetid også!

Hvis han er ute hender det jeg får en koselig melding, evt. ringer han meg senere på kvelden bare for å si hei. Dette gjør han på eget initiativ. Jeg lar ham i alle fall være i fred når han er ute :)

Endret av Nøtteskall

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...