Gå til innhold

Det å gå på do hele tiden.

Eivissa

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på en liten ting:

Når i svangerskapet begynner man å fly stadig vekk på do egentlig?

Ikke det at jeg gjør det, jeg sluttet på pilla for bare en måned siden, så det er i hvert fall altfor tidlig for meg. Men jeg bare lurer.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Jeg fløy stadig på do fra ca uke 4 og noen uker fremover. Deretter normaliserte det seg igjen før magen begynte å blir stor og presse på. Nå har jeg vært i full gang igjen en god stund. Det hjelper ikke akkurat at Lille-proppen synes det er svært så gøy å bruke blæra mi som trampoline...

Hilsen Hestehoven og Lille-proppen (27+1)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I begynnelsen ble det en del ja, men nå er det helt ekstremt. Er på do rett før jeg legger meg, tre ganger i løpet av natten (de få timene jeg sover), og så våkner jeg på morgenen og må på do igjen.

Har termin om 20 dager, så jeg holder vel ut icon_smile.gif.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg har løpt hyppig på do siden uke 5 eller 6. Nå i uke 12 er det helt ekstremt, gjerne flere ganger i timen. Litt plagsomt, ikke er det mye som kommer hver gang heller.

icon_smile.gif

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker ikke helt når jeg begynte med denne do-gåingen, men det startet i alle fall tidlig! Og siden har det bare fortsatt... Er i uke 29 og går på do 3-6 ganger hver natt. Bare det ikke blir verre....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos meg begynte det ganske tidlig også, husker ikke helt, men ca. etter 2 mnd.

Og det ble bare verre og verre, var oppe flere ganger om natta.

Så akkurat det gleder jeg meg ikke så mye til denne gangen.

icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette hadde jeg faktisk helt glemt (fortrengt), men slik hadde jeg det og. Jeg følte meg skikkelig "lurt" av alle som snakket om hvordan man blomstret når man var gravid. Kvalme, halsbrann, trykk på blæra, rennende nese osv. osv. Følte meg virkelig lekker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...