Gjest Gjest Skrevet 18. november 2009 #1 Del Skrevet 18. november 2009 Kvinner tenner på på alle menn - så lenge de er smarte, snille og omsorgsfulle. M.a.o. - kvinner er gladere i menn enn menn er i kvinner. For menn flest så er damer aldri bra nok - enten er de for lave, altfor høye, altfor tykke, altfor tynne, altfor irriterende, altforfor smarte, altforfor dumme, etc. Er de fleste kvinner virkelig så stygge og irriterende? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. november 2009 #2 Del Skrevet 18. november 2009 Kvinner tenner på på alle menn - så lenge de er smarte, snille og omsorgsfulle. M.a.o. - kvinner er gladere i menn enn menn er i kvinner. For menn flest så er damer aldri bra nok - enten er de for lave, altfor høye, altfor tykke, altfor tynne, altfor irriterende, altforfor smarte, altforfor dumme, etc. Er de fleste kvinner virkelig så stygge og irriterende? hvor har du dette fra??? folk TROR så mye rart altså... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. november 2009 #3 Del Skrevet 18. november 2009 hvor har du dette fra??? folk TROR så mye rart altså... Hahahahaha helt enig! For noen utsagn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. november 2009 #4 Del Skrevet 18. november 2009 Hahahahaha helt enig! For noen utsagn Kanskje, men jeg har vel litt rett i det jeg sier? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DerKnutmeister Skrevet 18. november 2009 #5 Del Skrevet 18. november 2009 Kvinner tenner på på alle menn - så lenge de er smarte, snille og omsorgsfulle. M.a.o. - kvinner er gladere i menn enn menn er i kvinner. For menn flest så er damer aldri bra nok - enten er de for lave, altfor høye, altfor tykke, altfor tynne, altfor irriterende, altforfor smarte, altforfor dumme, etc. Er de fleste kvinner virkelig så stygge og irriterende? Hadde det enda vært så vel... dette er (dessverre) sjøsprøyt fra ende til annen. :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. november 2009 #6 Del Skrevet 18. november 2009 Hadde det enda vært så vel... dette er (dessverre) sjøsprøyt fra ende til annen. :gjeiper: På hvilken måte da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DerKnutmeister Skrevet 18. november 2009 #7 Del Skrevet 18. november 2009 På hvilken måte da? Nå skal jeg passe meg for å generalisere for mye, men din første setning høres i bunn og grunn ut som hvordan jeg prøver å fremstå overfor kvinner, og det bærer lite frukter skal jeg si deg. Og jeg tviler på at jeg mislykkes i å fremstå slik jeg ønsker, det er nok andre, mer vesentlige, faktorer som spiller inn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. november 2009 #8 Del Skrevet 18. november 2009 Kvinner tenner på på alle menn - så lenge de er smarte, snille og omsorgsfulle. M.a.o. - kvinner er gladere i menn enn menn er i kvinner. For menn flest så er damer aldri bra nok - enten er de for lave, altfor høye, altfor tykke, altfor tynne, altfor irriterende, altforfor smarte, altforfor dumme, etc. Er de fleste kvinner virkelig så stygge og irriterende? Dummeste jeg har hørt. Det er vel heller sånn at de fleste kvinner er ganske kresne, mens menn tenner på det som krabber og går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. november 2009 #9 Del Skrevet 18. november 2009 Nå skal jeg passe meg for å generalisere for mye, men din første setning høres i bunn og grunn ut som hvordan jeg prøver å fremstå overfor kvinner, og det bærer lite frukter skal jeg si deg. Og jeg tviler på at jeg mislykkes i å fremstå slik jeg ønsker, det er nok andre, mer vesentlige, faktorer som spiller inn. Men kanskje du prøver deg på feil kvinner? Uansett så tviler jeg på at en kvinne noen gang har gjort deg til latter på noen som helst måte - selv om hun ikke tenner på deg. Menn snakker jo hele tiden stygt om kvinner de ikke liker. Ikke legger de skjul på det heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DerKnutmeister Skrevet 18. november 2009 #10 Del Skrevet 18. november 2009 Men kanskje du prøver deg på feil kvinner? Uansett så tviler jeg på at en kvinne noen gang har gjort deg til latter på noen som helst måte - selv om hun ikke tenner på deg. Menn snakker jo hele tiden stygt om kvinner de ikke liker. Ikke legger de skjul på det heller. Men du skriver: Kvinner tenner på på alle menn - så lenge de er smarte, snille og omsorgsfulle. ...noe jeg synes er veldig generelt. At det fins NOEN som gjør det er nok sant, men ikke alle. Når det er sagt så tror jeg ikke de fleste menn snakker dritt om en dame de ikke tenner på "in public". At det kan nevnes noen ord mellom venner kan kanskje hende (vet ikke helt, enten er mine venner i forhold eller kronisk single ), men sliter litt med å se at den type samtaler skal ha mindre hyppighet innad i "jentegjenger" heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. november 2009 #11 Del Skrevet 19. november 2009 Kvinner tenner på på alle menn - så lenge de er smarte, snille og omsorgsfulle. M.a.o. - kvinner er gladere i menn enn menn er i kvinner. For menn flest så er damer aldri bra nok - enten er de for lave, altfor høye, altfor tykke, altfor tynne, altfor irriterende, altforfor smarte, altforfor dumme, etc. Er de fleste kvinner virkelig så stygge og irriterende? Kan ærlig innrømme at jeg klødde meg i huet når jeg leste utsagnet ditt. Vet om nok av kvinner som er så kresne at de er for evig single eller som snakker stygt om menn, og vice-versa. Tomme oooord tomme oooord Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. november 2009 #12 Del Skrevet 19. november 2009 Vet du, jeg tenner ikke på menn i det hele tatt. Ingen typer utseende tenner meg. Jeg tenner på at en jeg bryr meg om tenner på meg igjen, jeg tenner på berøring og stimulering. Jeg tenner på ord som får meg til å fantasere. Jeg forelsker meg i menn, gjerne menn med humor, intellekt, samtaleevne osv. Men jeg tenner ikke på dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kvinnan Skrevet 19. november 2009 #13 Del Skrevet 19. november 2009 Jeg tenner ikke på alle menn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. november 2009 #14 Del Skrevet 19. november 2009 Vet du, jeg tenner ikke på menn i det hele tatt. Ingen typer utseende tenner meg. Jeg tenner på at en jeg bryr meg om tenner på meg igjen, jeg tenner på berøring og stimulering. Jeg tenner på ord som får meg til å fantasere. Jeg forelsker meg i menn, gjerne menn med humor, intellekt, samtaleevne osv. Men jeg tenner ikke på dem. Jeg tenner langt mer på kvinner enn menn, men jeg forelsker meg kun i menn. Frustrerende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. november 2009 #15 Del Skrevet 21. november 2009 Men kanskje du prøver deg på feil kvinner? Uansett så tviler jeg på at en kvinne noen gang har gjort deg til latter på noen som helst måte - selv om hun ikke tenner på deg. Menn snakker jo hele tiden stygt om kvinner de ikke liker. Ikke legger de skjul på det heller. Enig. Jeg ser helt normal ut,men menn har en tendens til å oppføre seg bryskt og avvisende ovenfor meg, og det uten at jeg har prøvd meg på dem engang.Særlig menn som ser bra ut har en tendens til å gjøre dette.Virker som de er livredd for at jeg skal prøve meg eller noe. Hyggelig er det ikke nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. februar 2010 #16 Del Skrevet 26. februar 2010 Hvor er alle disse kvinnene sier du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_jente_* Skrevet 26. februar 2010 #17 Del Skrevet 26. februar 2010 Vet du, jeg tenner ikke på menn i det hele tatt. Ingen typer utseende tenner meg. Jeg tenner på at en jeg bryr meg om tenner på meg igjen, jeg tenner på berøring og stimulering. Jeg tenner på ord som får meg til å fantasere. Jeg forelsker meg i menn, gjerne menn med humor, intellekt, samtaleevne osv. Men jeg tenner ikke på dem. Jeg tenner langt mer på kvinner enn menn, men jeg forelsker meg kun i menn. Frustrerende. Akkurat som jeg skulle skrevet det selv, faktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå