Gjest Squill Skrevet 18. november 2009 #1 Del Skrevet 18. november 2009 Jeg har vært veldig glad i blåfjellseriene som har gått på tv, og har lyst til å se filmen på kino for å få julestemning Men jeg tror jeg kommer til å bli litt skuffet hvis filmen ikke lever opp til seriene. Er det noen som har sett filmen, og som har noen mening om den? Er det mer en barnefilm (det er jo nytt at de faktisk bruker barn i hovedrollene til nissebarna)? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutten Skrevet 18. november 2009 #2 Del Skrevet 18. november 2009 Jeg har sett den, og syntes det var en koselig film. Første gang jeg så poden bli rørt av en film. Han ga den terningkast 6 og han er 11 år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lalala Skrevet 19. november 2009 #3 Del Skrevet 19. november 2009 Jeg har ikke sett filmen, den har fått terningkast 3 på filmweb. Men det er jo smak & behag. MEN er ikke sikkert den lever opp til forventningene dine ift. at denne handlingen skal være for flere hundre år siden - så kan jo være du blir skuffa ift. det. Men jeg skal se den og christmas carol uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreamer8 Skrevet 20. november 2009 #4 Del Skrevet 20. november 2009 jeg har sett den den levde ikke helt opp til forventingene mine kanskje...det var noe helt annet enn jul i blåfjell men var en bra film allikevel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
breathless* Skrevet 22. november 2009 #5 Del Skrevet 22. november 2009 jeg har sett den den levde ikke helt opp til forventingene mine kanskje...det var noe helt annet enn jul i blåfjell men var en bra film allikevel Synes du den "ødela" blåfjell på noen måte? Jeg har så mange gode minner med blåfjell, og vil ikke se filmen om den endrer synet mitt på blåfjell Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. november 2009 #6 Del Skrevet 22. november 2009 Jeg og datteren har vært og sett den, midt under filmen reiste jentungen seg og ropte "dette er jo ikke blåfjell mamma!!", hun trodde vi skulle se filmen basert på tv'serien hun er så glad i, og for å være ærlig trodde jeg det også. Vi ble skuffet begge to, filmen var jo bra, men det var ikke helt det vi tok sikte og håpet på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 22. november 2009 #7 Del Skrevet 22. november 2009 Jeg mistet all lysten til å se den da jeg så de to hovedrolleinnehaverne på Senkveld, makan til ufyselig guttunge har jeg ikke sett på lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreamer8 Skrevet 22. november 2009 #8 Del Skrevet 22. november 2009 hvis du lar være å sammenligne den med jul i blåfjell er den bra.. men hvis du sammenligner de er det ikke så mye likt..det var egentlig litt skuffende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andale Skrevet 22. november 2009 #9 Del Skrevet 22. november 2009 Jeg mistet all lysten til å se den da jeg så de to hovedrolleinnehaverne på Senkveld, makan til ufyselig guttunge har jeg ikke sett på lenge. Enig! Ødela hele lysten min til å se filmen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KinderMaxi Skrevet 29. november 2009 #10 Del Skrevet 29. november 2009 Jeg mistet all lysten til å se den da jeg så de to hovedrolleinnehaverne på Senkveld, makan til ufyselig guttunge har jeg ikke sett på lenge. Enig! Ødela hele lysten min til å se filmen... Kunne ikke vært mer enig! Hvis jeg hadde hatt evner til å gjøre det, så hadde jeg gitt guttungen en fik gjennom TV'en. Ble så gal av å høre på han at jeg måtte skru av hele Senkveld. Makan! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå