Gjest Gjest Skrevet 18. november 2009 #1 Del Skrevet 18. november 2009 datteren min fyller 20 år i begynnelsen av desember, da har jeg lyst til å gi henne en ordentlig gave. en gave som varer lenge, og som hun kommer til å huske at hun fikk på sin 20 års dag.. noen forslag? hun har allerede diamant ring som hun fikk til 18 års dagen, smykke og små diamant øredobber som hun fikk av sin tante til konfirmasjonen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annelise Skrevet 18. november 2009 #2 Del Skrevet 18. november 2009 Hardanger bestikk er en flott gave.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. november 2009 #3 Del Skrevet 18. november 2009 Hardanger bestikk er en flott gave.. ja så absolutt! men hun har fått bestikk til jul og bursdag av bestemoren siden hun ble født, så har det også. er visst en veldig heldig jente men har så lyst til å gi henne en fin gave Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. november 2009 #4 Del Skrevet 18. november 2009 Fin gullklokke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. november 2009 #5 Del Skrevet 18. november 2009 Jeg vil også foreslå klokke, men ikke nødvendigvis gull. Hva med en lekker Tag Heuer med diamanter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. november 2009 #6 Del Skrevet 18. november 2009 eller en gullmedaljong som hun kan sette bilde av mammaen sin inni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloodless Skrevet 18. november 2009 #7 Del Skrevet 18. november 2009 (endret) Gullklokke er harry, imho. Men klokke generelt er jo en god ide. Jeg fikk penger da jeg ble 20, og tro meg, det satte jeg pris på. Men nå kjenner jo ikke jeg jenta det er snakk om, så det er jo godt mulig hun finner det upersonlig. Bruker hun de gavene hun allerede har fått, eller ligger de og samler støv? Endret 18. november 2009 av Bloodless Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inger88 Skrevet 18. november 2009 #8 Del Skrevet 18. november 2009 (endret) Jeg er 21, og det jeg hadde satt mest pris på å få, er en personlig gave. En gave som sier jeg er glad i deg, istedenfor bare jeg er villig til å bruke masse penger på deg, selv om det også er fint. Det kan fks være en fotobok, med masse bilder fra oppveksten hennes. Du kan utvide en fotobok med mange sider. Også kan du skrive i den, legge til tekst til bildene Skrive at du er glad i henne og sånt. Viss det er vankelig å få bildene inn på data, kan du ta en album og lime inn bilder der, skrive til bildene, kanskje skrive en litt lengre tekst, der du viser at du setter pris på henne, men et enkelt jeg er glad i deg funker også. Ta med bilder der dere er sammen, men også andre viktige personer i livet hennes, få med de viktige begivenheten men også de hverdagslige tingene. Et annet råd er å spørre hva hun ønsker seg. Lykke til:) Endret 18. november 2009 av Inger88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 18. november 2009 #9 Del Skrevet 18. november 2009 Jeg er 21, og det jeg hadde satt mest pris på å få, er en personlig gave. En gave som sier jeg er glad i deg, istedenfor bare jeg er villig til å bruke masse penger på deg, selv om det også er fint. Det kan fks være en fotobok, med masse bilder fra oppveksten hennes. Du kan utvide en fotobok med mange sider. Også kan du skrive i den, legge til tekst til bildene Skrive at du er glad i henne og sånt. Viss det er vankelig å få bildene inn på data, kan du ta en album og lime inn bilder der, skrive til bildene, kanskje skrive en litt lengre tekst, der du viser at du setter pris på henne, men et enkelt jeg er glad i deg funker også. Ta med bilder der dere er sammen, men også andre viktige personer i livet hennes, få med de viktige begivenheten men også de hverdagslige tingene. Lykke til:) Så VELDIG enig! Dette ville jeg satt så uendelig mye større pris på enn en gullklokke (selv om det også er en flott gave!). Så nydelig, omtenksomt og personlig. Hadde mammaen min gjort dette for meg hadde jeg blitt så rørt at jeg hadde grått i to uker etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. november 2009 #10 Del Skrevet 18. november 2009 Så VELDIG enig! Dette ville jeg satt så uendelig mye større pris på enn en gullklokke (selv om det også er en flott gave!). Så nydelig, omtenksomt og personlig. Hadde mammaen min gjort dette for meg hadde jeg blitt så rørt at jeg hadde grått i to uker etterpå. Dersom mor har lyst til å legge penger i gaven kan vel ungen få begge deler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 18. november 2009 #11 Del Skrevet 18. november 2009 Dersom mor har lyst til å legge penger i gaven kan vel ungen få begge deler. Selvsagt, det ene utelukker ikke det andre. Men jeg får ikke inntrykk av at TS først og fremst vil legge mye penger i gaven, men at hun vil gi sin datter noe som varer, noe spesielt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. november 2009 #12 Del Skrevet 19. november 2009 Da jeg ble 20 fikk jeg kunst (bilde i ramme av en ganske anerkjent maler) av faren min. En av de fineste gavene jeg har fått, tenker på pappa hver gang jeg ser på det:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 20. november 2009 #13 Del Skrevet 20. november 2009 Jeg fikk faktisk et kort med "Gratulerer med 19-årsdagen!" på min 20-årsdag. Greit å styre unna den! Ellers så syns jeg at en personlig gave har mye større verdi enn en veldig dyr gave. Eventuelt en personlig gave og litt penger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå