Gjest Marlo Skrevet 18. november 2009 #1 Skrevet 18. november 2009 Ser at i USA finnes det slike skuffer til å plukke opp hundebæsj med, en sånn man slipper å bøye seg ned for å plukke det opp. Kan minne litt om kostebrett og kost, bare i metall og at skuffen og den man skyver bæsjen i skuffen med henger sammen (tror jeg) Hvor kan jeg bestille noe slikt, evnt dra å kjøpe? Vil helst ikke bestille fra utlandet, så norskt hadde vært supert.
Kamelia83 Skrevet 19. november 2009 #2 Skrevet 19. november 2009 Det må da bli utrolig grisete. Og skal man ta den med seg på tur?
Gjest Marlo Skrevet 19. november 2009 #3 Skrevet 19. november 2009 Skrev ingenting om å ta den med på tur ..
Kamelia83 Skrevet 19. november 2009 #4 Skrevet 19. november 2009 Så da mener du til de hundeeiere som heller lar hunden gå i hagen å gjøre fra seg enn å gå på tur?
Gjest Illiya Skrevet 19. november 2009 #5 Skrevet 19. november 2009 (endret) Så da mener du til de hundeeiere som heller lar hunden gå i hagen å gjøre fra seg enn å gå på tur? Det hender vel at hunder gjør fra seg i hagen selv om de går tur? Marlo, jeg vet ikke om du får kjøpt de i Norge, men har du prøvd E-bay? Endret 19. november 2009 av Illiya
Kamelia83 Skrevet 19. november 2009 #6 Skrevet 19. november 2009 Jeg vet ikke, jeg går alltid rett ut på tur.
Gjest Illiya Skrevet 19. november 2009 #7 Skrevet 19. november 2009 Jeg vet ikke, jeg går alltid rett ut på tur. Det gjør ikke jeg om morran. Så da gjør de fra seg i hagen. Når vi er på tur litt senere, så gjør de det på tur. Så her er det begge deler. Men jeg tar heller jobben med å ta opp etter dem enn å gå rett ut av senga og på tur;)
Gjest Marlo Skrevet 19. november 2009 #8 Skrevet 19. november 2009 Mye spekulasjoner ja. Om det er viktig å vite det, så ønsker jeg meg en slik så jeg slipper å bøye meg ned for å plukke opp etter bikkja når hun driter i hagen (min hage), da jeg sliter med ekstreme smerter i kroppen om morgenen spesiellt. Nei, jeg skal prøve ebay, bare håpet i det lengste å kanskje kunne kjøpe en i norge :/
Gjest Illiya Skrevet 19. november 2009 #9 Skrevet 19. november 2009 Mye spekulasjoner ja. Om det er viktig å vite det, så ønsker jeg meg en slik så jeg slipper å bøye meg ned for å plukke opp etter bikkja når hun driter i hagen (min hage), da jeg sliter med ekstreme smerter i kroppen om morgenen spesiellt. Nei, jeg skal prøve ebay, bare håpet i det lengste å kanskje kunne kjøpe en i norge :/ Ebay er kjapt og enkelt, og der finner man det meste, og sikkert også en sånn. Synes ikke det er så viktig å vite hvorfor du trenger en slik en jeg da, det er vel opp til hver enkelt hvordan en ordner seg. Ingen spekulasjoner fra min side.
Lizzee Skrevet 20. november 2009 #10 Skrevet 20. november 2009 (endret) Vet hva du mener. Så på et av disse programmene med hundetrener Victoria Stillwell hvor en familie ryddet etter hunden sin i hagen med en sånn "poop scooper". Se herog her og her på ebay Sikkert grei å bruke når man har hund som går løst i hagen. Men med på tur må det jo bli litt grisete.... Endret 20. november 2009 av Lizzee
Gjest Marlo Skrevet 20. november 2009 #11 Skrevet 20. november 2009 TAKK =) Akkurat noe slikt jeg tenkte på! (og jeg hadde ikke tenkt til å ta den med på tur som skrevet tidligere da)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå