Gå til innhold

Skuffe til å plukke hundebæsj med

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser at i USA finnes det slike skuffer til å plukke opp hundebæsj med, en sånn man slipper å bøye seg ned for å plukke det opp.

Kan minne litt om kostebrett og kost, bare i metall og at skuffen og den man skyver bæsjen i skuffen med henger sammen (tror jeg)

Hvor kan jeg bestille noe slikt, evnt dra å kjøpe? Vil helst ikke bestille fra utlandet, så norskt hadde vært supert.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det må da bli utrolig grisete. Og skal man ta den med seg på tur?

Skrevet

Så da mener du til de hundeeiere som heller lar hunden gå i hagen å gjøre fra seg enn å gå på tur? :P

Skrevet (endret)
Så da mener du til de hundeeiere som heller lar hunden gå i hagen å gjøre fra seg enn å gå på tur? :P

Det hender vel at hunder gjør fra seg i hagen selv om de går tur?

Marlo, jeg vet ikke om du får kjøpt de i Norge, men har du prøvd E-bay?

Endret av Illiya
Skrevet

Jeg vet ikke, jeg går alltid rett ut på tur.

Skrevet
Jeg vet ikke, jeg går alltid rett ut på tur.

Det gjør ikke jeg om morran. Så da gjør de fra seg i hagen. Når vi er på tur litt senere, så gjør de det på tur. Så her er det begge deler. Men jeg tar heller jobben med å ta opp etter dem enn å gå rett ut av senga og på tur;)

Skrevet

Mye spekulasjoner ja.

Om det er viktig å vite det, så ønsker jeg meg en slik så jeg slipper å bøye meg ned for å plukke opp etter bikkja når hun driter i hagen (min hage), da jeg sliter med ekstreme smerter i kroppen om morgenen spesiellt.

Nei, jeg skal prøve ebay, bare håpet i det lengste å kanskje kunne kjøpe en i norge :/

Skrevet
Mye spekulasjoner ja.

Om det er viktig å vite det, så ønsker jeg meg en slik så jeg slipper å bøye meg ned for å plukke opp etter bikkja når hun driter i hagen (min hage), da jeg sliter med ekstreme smerter i kroppen om morgenen spesiellt.

Nei, jeg skal prøve ebay, bare håpet i det lengste å kanskje kunne kjøpe en i norge :/

Ebay er kjapt og enkelt, og der finner man det meste, og sikkert også en sånn.

Synes ikke det er så viktig å vite hvorfor du trenger en slik en jeg da, det er vel opp til hver enkelt hvordan en ordner seg.

Ingen spekulasjoner fra min side.

Skrevet (endret)

Vet hva du mener. Så på et av disse programmene med hundetrener Victoria Stillwell hvor en familie ryddet etter hunden sin i hagen med en sånn "poop scooper".

Se herog her og her på ebay

Sikkert grei å bruke når man har hund som går løst i hagen. Men med på tur må det jo bli litt grisete....

Endret av Lizzee
Skrevet

TAKK =)

Akkurat noe slikt jeg tenkte på!

(og jeg hadde ikke tenkt til å ta den med på tur som skrevet tidligere da)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...