Gjest Gjest Skrevet 18. november 2009 #1 Skrevet 18. november 2009 ...er den veldig vanskelig å få tak i for tiden? Jeg har vært innom flere ulike helsekost- og Vitabutikker i og rundt Oslo, uten å finne noe i det siste. Tilfeldig, eller er det en grunn til det? Husker ikke helt når jeg så en flaske sist, men det er kanskje et par måneder siden, og da var jeg dum nok til å ikke kjøpe
desert_rose Skrevet 18. november 2009 #2 Skrevet 18. november 2009 Mener jeg så den på Nille.. er du heldig finner du den vel der.
Gjest ~Fantabulous_kitten~ Skrevet 18. november 2009 #3 Skrevet 18. november 2009 Jeg så den på en helsekostbutikk i Hammerfest. Husker dessverre ikke navnet, men tror det var en av disse kjedebutikkene. Hun som jobbet der sa at de alltid skulle ha disse produktene inne
Lykkelitenen Skrevet 18. november 2009 #4 Skrevet 18. november 2009 De har vært utsolgt hos produsenten, så disse har butikkene mast og mast etter, uten hell... Men NÅ er den tilbake Vi fikk inn et stort parti i dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå