Gå til innhold

kan naboen se hva jeg gjør?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Hva er sannsynligheten for at naboen(e) kan se hva jeg gjør på nettet gjennom et kablet nett? (ikke trådløst)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Deler du på noen måte nettet med naboen? Er dere i samme bygning og har felles modem/ruter? Hvis dere har hver deres modem på hver deres telefonlinje bør ikke naboen kunne se noe uten å ty til virkelig drastisk midler.

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
Deler du på noen måte nettet med naboen? Er dere i samme bygning og har felles modem/ruter? Hvis dere har hver deres modem på hver deres telefonlinje bør ikke naboen kunne se noe uten å ty til virkelig drastisk midler.

Jeg bor i blokk med naboer på alle kanter, men jeg har mitt eget modem ja, deler ikke det med noen. Så da er sannsynligheten liten?

Skrevet
Hva er sannsynligheten for at naboen(e) kan se hva jeg gjør på nettet gjennom et kablet nett? (ikke trådløst)

I teorien kan hvem som helst se hva du gjør både med kablet og trådløst internett. Dette krever derimot ganske gode IT-kunnskaper. Sannsynligheten for at naboen både har disse kunnskapene og gidder å bruke de på å spionere på deg er nok relativt liten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...