Gjest Gjest Skrevet 24. november 2009 #61 Skrevet 24. november 2009 Hvis en E-cup skal passe til kroppen på en som er så lav i høyde som 160cm. da må jo kroppen isåfall være ganske kraftig? Naturlige pupper består jo nesten bare av fett, så de som har så store som E-cup fra naturens side, har jo som regel en betydelig mengde fett ellers på kroppen også. Det er dette jeg prøver å si, opererte E-bryster er ikke så stort som det høres ut. Kan ikke være særlig kraftig når man bruker 70E. Det betyr at man er mellom 70-75cm under brystene. Hadde jeg vært kraftig med samme størrelse som 70E, ville jeg brukt 85B.
Gjest Illsint Skrevet 24. november 2009 #62 Skrevet 24. november 2009 Hvis en E-cup skal passe til kroppen på en som er så lav i høyde som 160cm. da må jo kroppen isåfall være ganske kraftig? Naturlige pupper består jo nesten bare av fett, så de som har så store som E-cup fra naturens side, har jo som regel en betydelig mengde fett ellers på kroppen også. Nå blir jeg nesten litt forbannet her.. Jeg med mine 160 og naturlige bryster, 70 E passer ikke????? SÅ du mener jeg skal ta operasjon for å forminske da da?? MINE ER 100% NATURLIGE!!! Står ikke så mye ut fra kroppen, men er BREDE! DERFOR E cup. Hadde jeg hatt smalere pupper ville jeg hatt B cup!!! Så ikke kom og fortell at folk på 160 ikke kan ha E cup.. Du har f.. ikke peiling
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2009 #63 Skrevet 24. november 2009 Nå blir jeg nesten litt forbannet her.. Jeg med mine 160 og naturlige bryster, 70 E passer ikke????? SÅ du mener jeg skal ta operasjon for å forminske da da?? MINE ER 100% NATURLIGE!!! Står ikke så mye ut fra kroppen, men er BREDE! DERFOR E cup. Hadde jeg hatt smalere pupper ville jeg hatt B cup!!! Så ikke kom og fortell at folk på 160 ikke kan ha E cup.. Du har f.. ikke peiling Store naturlige bryster ser ikke rart ut sikkert mange som ville drept for å ha naturlige bryster i E . Derimot store silikon pupper i E cup can lett se grusomt ut, ikke alltid men som regel. Om noen har A cup så er det litt lettere å forstå at man kanskje vil opp i C cup. Men at noen som har naturlige brsyter i C cup vil opp til silikon i E kan jeg ikke forstå.
Gjest Gjest_Kim_* Skrevet 24. november 2009 #64 Skrevet 24. november 2009 Nå blir jeg nesten litt forbannet her.. Jeg med mine 160 og naturlige bryster, 70 E passer ikke????? SÅ du mener jeg skal ta operasjon for å forminske da da?? MINE ER 100% NATURLIGE!!! Står ikke så mye ut fra kroppen, men er BREDE! DERFOR E cup. Hadde jeg hatt smalere pupper ville jeg hatt B cup!!! Så ikke kom og fortell at folk på 160 ikke kan ha E cup.. Du har f.. ikke peiling Foreslår at du leser innlegget mitt en gang til. Det jeg ville fram til er at E-cup på en person som er liten av vekst og samtidig veldig tynn (la oss si str.34), vil se ekstremt unaturlig ut. Dette var en kommentar til et annet innlegg over her. Selvfølgelig kan man ha E-cup fra naturens side - også om man bare er 160. Men da er man garantert ikke skrapa for fett ellers på kroppen. Og det er nettop da en E-cup vil se naturlig ut, og stå til resten av kroppen.
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2009 #65 Skrevet 24. november 2009 Foreslår at du leser innlegget mitt en gang til. Det jeg ville fram til er at E-cup på en person som er liten av vekst og samtidig veldig tynn (la oss si str.34), vil se ekstremt unaturlig ut. Dette var en kommentar til et annet innlegg over her. Selvfølgelig kan man ha E-cup fra naturens side - også om man bare er 160. Men da er man garantert ikke skrapa for fett ellers på kroppen. Og det er nettop da en E-cup vil se naturlig ut, og stå til resten av kroppen. Nå må du forstå at hvis man bruker 70, så har man ikke så mye fett på kroppen Jeg har timeglassfigur med smal midje og hofter, samt at jeg driver med styrketrening, så kroppen min har former, men uten å være tykk. Er ikke en rett strek for å si det slik, har vel gjerne noe a-la J-Lo-hofter som gjør at 70E ikke ser så himla svært ut på ei som er 160 og ikke kraftig. Det er også riktig som gjesten over sier at man ofte trenger stor bh-strl fordi brystene er brede, men ikke står så mye ut.
Gjest Bianca26 Skrevet 24. november 2009 #66 Skrevet 24. november 2009 hmm jeg synes det høres ut som hun har ganske store fra før jeg. c cup er stort i forhold til en så liten kropp. synes det blir litt drøyt å gå helt opp til en e cup. er ikke lett å finne bher i den størrelsen heller tror jeg. hvorfor holder det ikke å gå opp til d? det er ganske stort det også. tipper kirurgen kommer til å råde deg til ikke å få for store. man må jo tenke på om proporsjonene passer
Gjest Gjest_Kim_* Skrevet 24. november 2009 #67 Skrevet 24. november 2009 Nå må du forstå at hvis man bruker 70, så har man ikke så mye fett på kroppen Jeg har timeglassfigur med smal midje og hofter, samt at jeg driver med styrketrening, så kroppen min har former, men uten å være tykk. Er ikke en rett strek for å si det slik, har vel gjerne noe a-la J-Lo-hofter som gjør at 70E ikke ser så himla svært ut på ei som er 160 og ikke kraftig. Det er også riktig som gjesten over sier at man ofte trenger stor bh-strl fordi brystene er brede, men ikke står så mye ut. Hvis man bruker 70 har man liten vidde ja, men da er det også ganske logisk at man ikke har en så stor størrelse som E-cup fra naturens side. Det er det jeg ville poengtere. Det er ganske logisk at en person som bruker str.70 og samtidig har E-cup, har lagt inn en god del silikon. Jeg kjenner mange som har E-cup fra naturens side, og de er som regel str.40 og oppover, aldri 34 eller 36. Jeg synes f.eks. at det er veldig lett å se at jenter som Linni Meister som har gigapupper,men ikke et gram overflødig fett ellers på kroppen, må ha operert seg til større pupper. Du synes kanskje slike kropper ser helt naturlig ut, men jeg (og en del andre her) gjør altså ikke det. Vi får bare være enige i at vi er uenige
Gjest forbannet Skrevet 24. november 2009 #68 Skrevet 24. november 2009 Foreslår at du leser innlegget mitt en gang til. Det jeg ville fram til er at E-cup på en person som er liten av vekst og samtidig veldig tynn (la oss si str.34), vil se ekstremt unaturlig ut. Dette var en kommentar til et annet innlegg over her. Selvfølgelig kan man ha E-cup fra naturens side - også om man bare er 160. Men da er man garantert ikke skrapa for fett ellers på kroppen. Og det er nettop da en E-cup vil se naturlig ut, og stå til resten av kroppen. Jeg er slank!! 48kg og 160.. Jeg bikker mellom str 36 og 34. Ikke vet jeg om du synes dette er tynt.
Gjest Bianca26 Skrevet 24. november 2009 #69 Skrevet 24. november 2009 Jeg er slank!! 48kg og 160.. Jeg bikker mellom str 36 og 34. Ikke vet jeg om du synes dette er tynt. hmm høres ut som du er like tynn som meg eller ikke like kanskje. jeg er 174 og veier ca 55 kg
Darialle Skrevet 6. juni 2010 #70 Skrevet 6. juni 2010 Vi menn må jo stå frem i disse trådene og fungere som motvekt til det forvaklede kropshysteriet kvinner bedriver. Jeg vil ha en sunn kvinne i en sunn kropp. Ikke et forvaklet sinn i en ødelagt kropp. Noe mer frastøtende enn det kan jeg vanskelig tenke meg! jeg merker at jeg blir så utrolig provosert av det du sitter og skriver!Året er 2010,og sist jeg sjekket,så bestemmer vi faktisk over vår egen kropp.Jeg skal snart ta silikon,og for å være helt ærlig så driter jeg i hva folk mener om det!Hvis en mann ikke liker meg fordi jeg har silikon pupper,så er han ikke mye til mann altså! Jeg gjør det KUN for min egen del.Jeg syns silikon pupper er utrolig pent!Du får oss med silikon til å fremstå som ustabile tapere.Jeg er slettes ingen taper!Hvis du hadde sliti med liten/slapp penis,ville du ikke gjort noe med det da,eller?Det handler om selvfølelse.Selvfølelse fører til bedre livskvalitet. Syns det blir så dumt når folk skal drive og blande seg inn på den måten som du gjør.Du har iallfall valgt riktig kallenavn.Du kan bare slenge med leppa så mye du vil,ingen her tar deg seriøst uansett Skaff deg heller et liv,enn å blande deg opp i andres!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå