Gå til innhold

SILIKON PUPPER!

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Undrende_*
Skrevet
Hvis du virkelig er så sneversynt at du på generelt grunnlag kan hevde at TS er et offer for et "forvaklet kroppshysteri", tror jeg du bør tenke litt over realitetene.

Over 3000 opereres hvert år bare i Norge, og 90% er meget godt fornøyd, og ville gjort akkurat det samme en gang til. Se heller det positive i at folk blir fonøyd. (Men, det er typisk Norsk å rakke ned på det en ikke liker selv.)

Charlotte

Hei du! Vet du tilfeldigvis noe om hvor lenge man må vente mellom operasjoner? Jeg opererte inn silikon for et halvt år siden men syns brystene ble for små så vil operere på nytt så fort som mulig!

Til dere mannfolka her; hører stadig vekk fra menn(da inklu. min x som ble helt bortevekk når en dame med store og flotte bryst passerte på gaten) hvor pent og "perfekt" det er med en b cup, men forklar meg gjerne hvorfor dere stirrer med våte blikk på vandrende d cuper da? Patetisk at dere alltid skal si en ting men mene noe helt annet! :snurt:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser du ikke den jævlige avataren hennes eller? Sier jo litt..:roll:

Charlotte, du er syk syk syk i dine råd. Oppfordre noen til å ta opp forbrukslån for å ødelegge sin helt sunne og flotte kropp? Hvor kvalmende overfladisk går det ann å bli? Hvor uendelig lite går det an å bry seg om konsekvenser?

Det TS legger opp til her er å ødelegge seg selv for verdier som er forkastelige.

Skrevet
Til dere mannfolka her; hører stadig vekk fra menn(da inklu. min x som ble helt bortevekk når en dame med store og flotte bryst passerte på gaten) hvor pent og "perfekt" det er med en b cup, men forklar meg gjerne hvorfor dere stirrer med våte blikk på vandrende d cuper da? Patetisk at dere alltid skal si en ting men mene noe helt annet! :snurt:

Snakk om å generalisere da :roll: Tror du ALLE mannfolk stirrer på dissende gigapupper, eller er du bare fryktelig innbilsk?

Skrevet

Min gubbe glor på overdimesjonelle pupper. Men det er KUN fordi han syns det ser latterlig ut. Stirrer selv jeg også, av flauhet.

Så dere som holder på sånn, får bare leve i den tro så mye dere vil. Men det finnes faktisk flere mannfolk som foretrekker små naturlige enn digre, harde og rare.

Skrevet
Min gubbe glor på overdimesjonelle pupper. Men det er KUN fordi han syns det ser latterlig ut. Stirrer selv jeg også, av flauhet.

Så dere som holder på sånn, får bare leve i den tro så mye dere vil. Men det finnes faktisk flere mannfolk som foretrekker små naturlige enn digre, harde og rare.

Hva med de store, faste, myke og pene puppene da?

Gjest Gjest_undrende_*
Skrevet
Snakk om å generalisere da :roll: Tror du ALLE mannfolk stirrer på dissende gigapupper, eller er du bare fryktelig innbilsk?

Syns ikke "innbilsk" var det helt rette ordet da innlegget mitt var rettet mot stirring på STORE bryster, jeg skrev jo at mine er små så var ikke meg det var snakk om her! Ser for meg at menn skulle stirret på mine ynkelige b cup pupper :ler:

Jeg har vært vitne utallige ganger til overdreven flørting og stirring med/på storbrystede venninner som ikke nødvendigvis er noe pene i ansiktet. De får tlltid mest oppmerksomhet selv i selvskap med vakre men småbrystede. Så at all stirring skyldes latterlighet går jeg nok ikke på nei.

Jeg er forresten ikke ute etter digre fotballer, men jeg vil gjerne fylle en c cup, så om noen vet hvor lenge man må vente fra første operasjon til man kan operere på nytt så setter jeg pris på svar :)

Skrevet
Jeg har vært vitne utallige ganger til overdreven flørting og stirring med/på storbrystede venninner som ikke nødvendigvis er noe pene i ansiktet. De får tlltid mest oppmerksomhet selv i selvskap med vakre men småbrystede. Så at all stirring skyldes latterlighet går jeg nok ikke på nei.

Menn er nok puppe fikserte, men ikke når det gjelder silikon pupper.Kjenner ingen menn som synes det er spennende, med fake pupper. Når du har på en tykk genser etc, så er det sikkert ingen som ser at de er uekte, men om det er poenget kan du jo like gjerne kjøpe en bh med padding eller dytte noen sokker oppe i. Selv titter jeg mye på rumper, men om jeg skulle få vite at en mann hadde opperert silikon i rumpa, grøss....

Gjest Gjest_Undrende_*
Skrevet
Menn er nok puppe fikserte, men ikke når det gjelder silikon pupper.Kjenner ingen menn som synes det er spennende, med fake pupper. Når du har på en tykk genser etc, så er det sikkert ingen som ser at de er uekte, men om det er poenget kan du jo like gjerne kjøpe en bh med padding eller dytte noen sokker oppe i. Selv titter jeg mye på rumper, men om jeg skulle få vite at en mann hadde opperert silikon i rumpa, grøss....

Må nok si meg uenig der. Flere jeg kjenner som er godt gift eller i vedvarende forhold har fått et bedre sexliv med mennene sine fordi de endelig har blitt fornøyd med seg selv, men jeg har ikke hørt noen av de klage over at mannen deres har mindre lyst på dem akkurat, heller omvendt. Hvorfor skal det være mer spennende med fett og kjertler? Jeg tror ikke at man i et forhold konstant tenker at dama har to "poser" inni der.

Jeg personlig syns ikke det er fint med veldig store silikonpupper, men jeg holder fast på at menn flest stirrer og fantaserer om dette. Det er selvsagt ok, men det irriterer meg med denne dobbeltmoralen de kommer med at store silikonpupper er så stygt mens de små er det fineste. Hvorfor disse våte og stirrende blikkene da? Jeg syns ikke store muskler er noe pent, aldri ofrer jeg et blikk til disse muskelbuntene på stranda heller, nettopp fordi jeg IKKE liker det jeg ser. Hva er mannfolkas unbskyldning?

Skrevet
Hei du! Vet du tilfeldigvis noe om hvor lenge man må vente mellom operasjoner? Jeg opererte inn silikon for et halvt år siden men syns brystene ble for små så vil operere på nytt så fort som mulig!

Hei! Du kan sikkert operere deg på nytt nå. Uten å vite det sikkert, kan jeg ikke se noen grunn til at ikke skulle gå an. :)

Gjest kvinne 30
Skrevet

Utrolig mange sterke meninger her! Og det er jo greit. Men nesten alle med sterke meninger er negative, greit det og, men det er kanskje en god ide å respektere de valg jenter med "silikon" har gjort. Jeg tror de fleste gjør det for sin egen del, og hvis det gjør at en føler seg bedre, hva er galt med det? Det er nok av jenter med naturlige bryster, så det skulle ikke representere noe problem for som ikke måtte like "silikonpupper".

Vet ikke om det er en misforståelse eller uvitenhet, men "silikonpupper" behøver hverken være svære, harde, struttende, overdimensjonerte, etc etc. De aller fleste "silikonpupper" er av normal størrelse.

At menn er puppefikserte er jo ikke akkurat noen nyhet. Det ligger i det å være mann, tiltrekkes av store bryst som fra urtiden ble sett på som fruktbarhet osv. Det er heller ikke noe nytt, historisk sett, at kvinner tyr til midler for å få/gi inntrykk av større bryst. Bare tenk på BH'n...

JA, jeg har silikon, men kan fortsatt tenke!

Gjest Gjest_Anders_*
Skrevet

Og så da? Pga. enkelte mannfolks mening må du operere deg, slik at du blir mer knullbar? For det er det du graderer utseendet ditt ut ifra?

Det er ikke større jur du trenger. Du trenger å skaffe deg ekte selvtillit.

Gjest Gjest_undrende_*
Skrevet
Og så da? Pga. enkelte mannfolks mening må du operere deg, slik at du blir mer knullbar? For det er det du graderer utseendet ditt ut ifra?

Det er ikke større jur du trenger. Du trenger å skaffe deg ekte selvtillit.

Har jeg skrevet noe som kan antyde at jeg skal operere for å bli mer knullbar? Jeg skrev tilogmed at jeg ikke syns det er noe fint med for store, men en normal c cup, så skjønner ikke hvordan du klarte å vri det om til det, ei heller skrev jeg at det er for MANNFOLKS meninger at jeg ønsker meg større bryster, jeg bare skrev meningen min om at jeg er lei dobbeltmoralen deres, det hadde ingen ting med meg og min fremtidige operasjon å gjøre! Jeg skal operere fordi jeg er lei av små pupper som jeg ikke føler meg vel med, enkelt og greit. Hvor pulbar jeg er for andre er meg totalt likegyldig.

Charlotte; takk for svar, skal ringe i morgen å høre :)

Gjest værsåsnill
Skrevet

Dette her må du seriøst aldri finne på! Du kan ikke gå fra 70C til 70E! 70E! Det vil jo bare se latterlig ut. Hvorfor skal du endre på noe som allerede er perfekt? Atpåtil er du 18 år gammel. Håper du innser hvor dumt dette her og jeg tror du vil få mye pes fra folk rundt deg om du gjennomfører dette. Vil du ta belastningene? Vil du takle alle kommentarene rundt og det enorme fokuset på dinne bryster? Du kan få deg en stor psykisk knekk av alt det.

Tror heller du burde innse realiteten og at dette hverken er fint eller normalt. Du vil bli sett på som et objekt! Værsåsnill - ikke gjennomfør dette her! Bruk pengene på noe fornuftig.

Helt greit at folk tar silikon, men ikke når de er 18 år og bruker 70C! Tror du skal slite bra for å finne en klinikk som i det hele tatt vil gjennomføre et slikt inngrep av denne ekstreme sorten. Jeg hadde definitivt ikke gjennomført det om jeg var legen.

Skrevet
Dette her må du seriøst aldri finne på! Du kan ikke gå fra 70C til 70E! 70E! Det vil jo bare se latterlig ut. Hvorfor skal du endre på noe som allerede er perfekt? Atpåtil er du 18 år gammel. Håper du innser hvor dumt dette her og jeg tror du vil få mye pes fra folk rundt deg om du gjennomfører dette. Vil du ta belastningene? Vil du takle alle kommentarene rundt og det enorme fokuset på dinne bryster? Du kan få deg en stor psykisk knekk av alt det.

Tror heller du burde innse realiteten og at dette hverken er fint eller normalt. Du vil bli sett på som et objekt! Værsåsnill - ikke gjennomfør dette her! Bruk pengene på noe fornuftig.

Helt greit at folk tar silikon, men ikke når de er 18 år og bruker 70C! Tror du skal slite bra for å finne en klinikk som i det hele tatt vil gjennomføre et slikt inngrep av denne ekstreme sorten. Jeg hadde definitivt ikke gjennomført det om jeg var legen.

Så rart at jeg ble operert på en meget seriøs klinikk og endte opp med 70E. Kirurgen var veldig opptatt av at brystene skulle passe til resten av kroppen og jeg er 160cm.

Det mange ikke vet er at opererte bryster ser mindre ut enn ekte, gjerne over en strl mindre, men man trenger større bh pga utformingen til implantatene.

Jeg synes også 70E høres ut som noe Pamela har, men de brystene jeg har er så langt fra det som mulig.

Klart hvis jeg bruker push-up og lave topper, så ser de passe store ut, men med vanlig bh og genser, ser de som sagt ut som en full B.

I Norge så er vi ikke så ekstreme som i USA når det kommer til slike operasjoner.

Tror veldig mange som forstørrer brystene ender opp med 200-300grams implantater, i motsetning til amerika hvor de ofte starter på 400g. Jo større implantater du får, dess mer øker risikoen for komplikasjoner i ettertid.

Gjest Gjest_Kim_*
Skrevet
Så rart at jeg ble operert på en meget seriøs klinikk og endte opp med 70E. Kirurgen var veldig opptatt av at brystene skulle passe til resten av kroppen og jeg er 160cm.Det mange ikke vet er at opererte bryster ser mindre ut enn ekte, gjerne over en strl mindre, men man trenger større bh pga utformingen til implantatene.

Jeg synes også 70E høres ut som noe Pamela har, men de brystene jeg har er så langt fra det som mulig.

Klart hvis jeg bruker push-up og lave topper, så ser de passe store ut, men med vanlig bh og genser, ser de som sagt ut som en full B.

I Norge så er vi ikke så ekstreme som i USA når det kommer til slike operasjoner.

Tror veldig mange som forstørrer brystene ender opp med 200-300grams implantater, i motsetning til amerika hvor de ofte starter på 400g. Jo større implantater du får, dess mer øker risikoen for komplikasjoner i ettertid.

Hvis en E-cup skal passe til kroppen på en som er så lav i høyde som 160cm. da må jo kroppen isåfall være ganske kraftig?

Naturlige pupper består jo nesten bare av fett, så de som har så store som E-cup fra naturens side, har jo som regel en betydelig mengde fett ellers på kroppen også.

Skrevet

Jeg vet ikke om en enste mann, ikke en eneste som syns silikon er pent. Vet om flere som syns det ser helt jæ* ut.

Skrevet

Det finnes jenter som bare vil fylle opp tomme sekker også. Husk på den. Det er bedre med en jente som stråler god selvtillit fordi hun er fornøyd med seg selv og puppene som endelig har innhold, istedet for å gå rundt å se i bakken og deppe.

Men har man stram hud skjønner jeg ikke at folk putter i silikon. Får vel stygge strekkmerker av det?

Gjest Gjest_mann29_*
Skrevet
Jeg vet ikke om en enste mann, ikke en eneste som syns silikon er pent. Vet om flere som syns det ser helt jæ* ut.

LOL, vet med sikkerhet at det er veldig, veldig mange menn som elsker store, kraftige bryst på slanke stramme jenter. Og, silikon er ofte meger bra! Slanke og veltrente jenter mister ofte størrelse, og da er det flott med silikon. Helt flatt er jo temmelig kjedilig...bedre med en god porsjon silikon da!

Ja til stramme faste silikonbryst!!

Er selv sammen med ei som har "blåst" seg opp fra ingenting til full d-cup, og synes det både er flott og skikkelig sexy!

Come on, bare innrømm det, silikon kan være digg!! (bare at det ikke er politisk korrekt å mene det...)

Skrevet
LOL, vet med sikkerhet at det er veldig, veldig mange menn som elsker store, kraftige bryst på slanke stramme jenter. Og, silikon er ofte meger bra! Slanke og veltrente jenter mister ofte størrelse, og da er det flott med silikon. Helt flatt er jo temmelig kjedilig...bedre med en god porsjon silikon da!

Ja til stramme faste silikonbryst!!

Er selv sammen med ei som har "blåst" seg opp fra ingenting til full d-cup, og synes det både er flott og skikkelig sexy!

Come on, bare innrømm det, silikon kan være digg!! (bare at det ikke er politisk korrekt å mene det...)

Dette må være ei dame med silikon som later som om hun er mann.

Gjest brutal_mann
Skrevet

Jeg glor på ALLE pupper jeg :cool: Naturlige pupper, spesielt de følsome, er bare fantastiske :) Kvinner må lære seg å elskede bryst de har. Disse to fettklumpene er fasinerende å leke med mer eller mindre uansett form og størrelse :) Så når de ødelegges av plast... :sukk:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...