julianne71 Skrevet 18. november 2009 #1 Skrevet 18. november 2009 (endret) hmm Endret 18. november 2009 av julianne71
Gjest Gjest_Tine_* Skrevet 18. november 2009 #2 Skrevet 18. november 2009 Ritalin hjelper folk med adhd til å kontrollere sykdommen sin, den gjør dem ikke dopet eller noe sånt. Anbefaler deg å lese litt om hva adhd innebærer, og ta en prat med ham om hvordan det påvirker hans hverdag. Gjeldsproblemene kan nok skyldes dårlig impulskontroll pga adhd. Adhd er for øvrig arvelig.
julianne71 Skrevet 18. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 18. november 2009 Ja jeg har lest om ritalin, og har vel forstått at den roer ned tankevirsomheten og får han mer konsentrert. Han har forøvirg ikke ADHD men ADD, og vi har prata litt om det. Jeg er veldig skeptisk generelt til tabeletter som lønsing på alt, men så klart forstår jeg at han vil prøve ut dette for å se om han kan få en mer normal hverdag. Jeg er bare redd for slikt bruk.. hvet ikke for hva helt... Er det andre som er sammen med gjeldsslaver. Hvordan ordner dere hverdagen, tenker på om vi skulle flytte sammen....
Gjest Gjest Skrevet 18. november 2009 #4 Skrevet 18. november 2009 Er det andre som er sammen med gjeldsslaver. Hvordan ordner dere hverdagen, tenker på om vi skulle flytte sammen.... Tror du bør være ekstremt forsiktig med å flytte sammen en som ikke klarer å holde orden i økonomien. Det kan fort utvikle seg til et mareritt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå