Gjest festis Skrevet 18. november 2009 #1 Skrevet 18. november 2009 Hei, Jeg lurer på hvor man kan få kjøpt strømpebukser som har litt kult mønster og farge. Tenker da på sånne til å ha under skjørt for å få en kul effekt.
intellekt Skrevet 18. november 2009 #3 Skrevet 18. november 2009 Gina Tricot har i mange forskjellige farger. Pierre Robert har "fashion tights", disse er stort sett sorte. Dersom du vil gå for noe mer harry, så kan du se på denne siden. Eller så finner du vel en del på Indiska, H&M og Cubus etc.
Kontormus Skrevet 19. november 2009 #4 Skrevet 19. november 2009 Og strømpeavdelingen på Steen & Strøm, for den som kommer seg dit...
minamor Skrevet 14. februar 2011 #5 Skrevet 14. februar 2011 Det finnes mange steder du kan finne noen stilige fargette strømper, sånn som på Glitter, Assecories, H&M, Cubus, ellers har de mye stilig på gjenbruksbutikker:)
FantasDick Skrevet 14. februar 2011 #7 Skrevet 14. februar 2011 Om du vil shoppe på nett kan jeg anbefale SockDreams!
Wonders Skrevet 20. september 2011 #8 Skrevet 20. september 2011 Om du vil shoppe på nett kan jeg anbefale SockDreams! det er onesize jo....det er jo dumt for meg som har lange bein. Bruker 36 i beina på olabukser... Åssen er de i livet da? Korte og når til navelen eller over? Er så kjipt når kanten ruller nedover når de blir for korte. jeg er en epleform og onesize er jeg da skeptisk til...
Vantage Skrevet 23. september 2011 #9 Skrevet 23. september 2011 Jeg handler strømper blant annet her: http://shop.emiliocavallini.com/home.php?cat=22 Ellers på www.stockingshq.com, eller Estetique, Steen og Strøm. Kult med litt farger og mønstre nå på høsten Hilsen Vantage
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå