Gjest hta Skrevet 18. november 2009 #1 Skrevet 18. november 2009 Mitt tips: Sjekk ut disse! http://www.youtube.com/watch?v=9lk1rsWmdXY www.myspace.com/tbirdandthebreaks For et energinivå! Sukk! Får fram dansefoten på en regnværsdag!
Gjest Marlo Skrevet 18. november 2009 #2 Skrevet 18. november 2009 Peachcake - herlig gjeng med gutter. Var sjåfør for dem når de var i Norge (de kommer fra Arizona) og dette var deres første utenlandsturne, noe som skulle dokumenteres til det fulle!! Jeg ble filmet når jeg kjørte, når jeg stod ute og tok en røyk, når jeg skulle ha lunch - ja de ville være med på alt, selvom de ble litt sure fordi jeg spiste kjøtt da - de var vegetarianere og veganere.
sebra Skrevet 23. november 2009 #3 Skrevet 23. november 2009 them crocked voltures. nytt band med ikke nye musikere , veldig bra!
Gjest MikeWaters Skrevet 24. november 2009 #4 Skrevet 24. november 2009 them crocked voltures. nytt band med ikke nye musikere , veldig bra! Ble faktisk litt småskuffa, vet ikke helt hvorfor siden jeg heller ikke hadde så høye forventninger.
cilipili Skrevet 24. november 2009 #6 Skrevet 24. november 2009 Katzenjammer! Fantastisk musikk Eeeeelsker Katzenjammer! Og så er de fantastiske live.
Lapetos Skrevet 24. november 2009 #7 Skrevet 24. november 2009 Eeeeelsker Katzenjammer! Og så er de fantastiske live. Elsker dem jeg og! Men gikk desverre glipp av dem sist de spilte i Stavanger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå