Gå til innhold

Noe ekstra til søstra mi som gifter seg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Storesøstra mi skal gifte seg, men hun skal gjøre dette i utlandet, og jeg kan av ulike årsaker ikke være med. Så satt jeg her og tenkte på det nå, bare noen dager før de reiser, at hun skal faktisk gifte seg! Det er jo en av de største tingene i livet, er det ikke?

Og siden jeg ikke er der, tenkte jeg at jeg ville gjerne sende med noe fra meg. Bryllupsgaven er kjøpt og den får de når de kommer tilbake. Men hva annet, som er koselig, kan jeg finne på?

Tenkte på å sende med et blått strømpebånd med et brev til søstra mi, i tillegg til bryllupskort til dem begge da.

Album er det noen andre som lager til dem, samt en bildevideosnutt.

Noen som har noen gode forslag til noe hun vil sette pris på? Trenger å få noen ideer. Vi er grunn veldig nære, men jeg klarer ikke komme på noe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

noe personlig. Om album blir laget av noen andre, kan du vel likevel lage en slags minnebok?

Skrevet

jeg kjøpte en sånn bitte lite bok om ekteskap/kjærlighet som jeg sendte med som mini gave til en venninne av meg som giftet seg i utlandet. Hun ble kjempe glad for den :-)

Skrevet

Ring hotellet de skal bo på (hvis de skal bo på hotell, da)og be de lage noen blomster som de plasserer på rommet dems sammen med en flaske vin og noe deilig snacks eller noe. Så skriver de et kort hvor det står at det er fra deg :o)

Skrevet

...og så går det an å skrive et lite brev eller noe (en bitteliten tale?) som du leverer til noen som skal nedover i bryllupet, og så kan de lese det opp for brudeparet under middagen?

Min søster kunne ikke være med i utdrikningslaget mitt, og hun hadde skrevet et brev til meg og sendt til forloveren min, lagt ved et morsomt bilde av seg selv i feststemning, og dette var en kjempekoselig overraskelse. Vi hadde bildet av henne på bordet, og da var hun liksom litt "med" hun også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...