Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på om det er noen som deler min musikklidenskap og smak?

Jeg er veldig opptatt av musikk, og det betyr svært mye for meg.

Deler vel litt av samme smak med noen av vennenne mine, men de færreste av dem er veldig å lidenskapelig i forhold til musikken som jeg føler at jeg er selv.. :)

Så; hvis det er noen der ute som liker noe av følgende,(ramser ike opp alle artistene/banda jeg liker, det hadde blitt en altfor lang liste) hadde det vært hyggelig å kunne diskutert litt.. :)

The Cure, Nick Cave ,Joy Division, Depeche Mode, John Frusciante, David Bowie, Dylan, Placebo, The Smiths, Morrissey, Pixies, Red Hot, Radiohead, Smashing Pumpkins,Eels, The Clash, Nine Inch Nails, Grand Island, Grant Lee Buffalo/ Phillips, A perfect circle, Dandy Warhols, Pulp, Jethro Tull, Tool, Foo Fighters..

Kunne holdt på ei stund til, men dette er vel en fin oppsummering, da.. :)

Jeg elsker musikk og kan bli helt satt ut av ei låt, og liker å "oppdage nye" band /artister, og utveksle tips/ låter med andre likesinnede:)

Håper det er noen der ute som synes noe om disse ovennevnte! :)

Hilsen jente 24

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja :D

Selv liker jeg veldig godt RHCP og John Frusciante. Jeg kan faktisk ikke komme på en eneste sang av disse artistene som jeg ikke liker :fnise: Radiohead, Muse, Nirvana, Kaizers Orchestra, Libertines, Coldplay, Neutral Milk Hotel er andre band jeg liker godt.

Jeg antar du også hører på Ataxia? For hvis ikke så er jo det nesten obligatorisk. Jeg vil også anbefale The Mars Volta hvis du ikke hører på dem (vel, jeg anbefaler dem uansett, jeg).

Smashing Punpkins og Depeche Mode likr jeg også, men har hørt for lite på dem egentlig. Resten av bandene har jeg ikke hørt så mye på, men jeg vet at jeg egentlig liker en del av det.

Skrevet
Jeg lurer på om det er noen som deler min musikklidenskap og smak?

Jeg er veldig opptatt av musikk, og det betyr svært mye for meg.

Deler vel litt av samme smak med noen av vennenne mine, men de færreste av dem er veldig å lidenskapelig i forhold til musikken som jeg føler at jeg er selv.. :)

Så; hvis det er noen der ute som liker noe av følgende,(ramser ike opp alle artistene/banda jeg liker, det hadde blitt en altfor lang liste) hadde det vært hyggelig å kunne diskutert litt.. :)

The Cure, Nick Cave ,Joy Division, Depeche Mode, John Frusciante, David Bowie, Dylan, Placebo, The Smiths, Morrissey, Pixies, Red Hot, Radiohead, Smashing Pumpkins,Eels, The Clash, Nine Inch Nails, Grand Island, Grant Lee Buffalo/ Phillips, A perfect circle, Dandy Warhols, Pulp, Jethro Tull, Tool, Foo Fighters..

Kunne holdt på ei stund til, men dette er vel en fin oppsummering, da.. :)

Jeg elsker musikk og kan bli helt satt ut av ei låt, og liker å "oppdage nye" band /artister, og utveksle tips/ låter med andre likesinnede:)

Håper det er noen der ute som synes noe om disse ovennevnte! :)

Hilsen jente 24

Er veldig glad i The Cure, Nick Cave, Placebo, Pixies, Radiohead, The Smashing Punpkins, Eels, Nine Inch Nails, Grant Lee Buffalo/Phillips og A Perfect Circle.

Liker også de andre du nevner i varierende grad. Ellers er jeg sinnsykt glad i Pantera, Lamb of God, Tom McRae, Johnny Cash, Nirvana, Seigmen, Muse bl.a.

Pantera anbefales på det varmeste! Det er musikkhistorie!

Skrevet

[Cash er bra,ja. Også Seigmen, Kaizers,Muse, og Nirvana.. Nirvana var vel også med på lista over mine barndomshelter, som Stone Temple Pilots og Alice in Chains etc. Også ser jeg at jeg har glemt å nevne Pearl Jam og Faith no More. Flaut.. :)

Mars Volta ja, det er fine greier ;)

Pantera var jeg også en del innom da jeg var yngre ja,hehe.

Jeg går og iriterer meg over at jeg aldri har tid nok til musikken, og ikke minst alle de brae låtene der ute som jeg antagelig aldri vil få hørt!

Men Ataxia har jeg ikke vært borti, og Neutral milk hotel , så der har jeg jo noe å sjekke ut!! :D

Takker!

Godt å se at noen har litt annen smak enn listepop og danseband.. !

Skrevet (endret)

Jeg liker veldig mange av artistene som blir nevnt her! :) Driver akkurat og "oppdager" Pixies for øyeblikket. "Where is my mind" går på repeat, ja...

Neutral milk hotel har jeg hørt litt på, men de er litt for skranglete for min smak. Men morsomt at de hører (eller hørte?) til i Athens, Ga. (Var vel en del av Elephant 6 kollektivet, hvis jeg ikke husker feil) Fantastisk musikkmiljø der, elsker den vesle byen, og det er ikke BARE fordi R.E.M. kommer derfra. :fnise:

Endret av Meaty
Skrevet

Så gøy, husker selv godt da jeg "oppdaga" Pixies, kjempemorsomt, og

de sitter godt klistra den dag idag;)

Where is my mind tok meg ganske fort også, og Hey, La la love you, motorway to roswell, og Levitate me.. :)

Ahh, Pixies.. :)

Skrevet

Aha.. Nå har jeg fått hørt Ataxia vettu, og likte det dønn, men det var jo en kjent og kjær vokal og gitar,hehe.

John Frusciante er bare helt fantastisk.

Takk skal du ha, aldri fått med meg Ataxia før, det var jo absolutt noe å føye inn i rekka!! :)

Skrevet (endret)

Så bra! Ja, det går jo nesten ikke ann å ikke like Ataxia når man liker JF :) Ja, det er han absolutt. (Avataren min er tatt på albumcoveret til The Empyrean). Jeg får aldri nok av ham.

Jeg glemte forresten å skrive at jeg liker R.E.M og Misfits. Sikkert en hel del andre jeg også har glemt, og så er det mange jeg ikke gidder å skrive opp. Pixies, Oasis, Pearl Jam og U2 er band jeg også har hørt for lite på. Jeg vet jo at jeg liker en del av dem (1-2 CDer), men har ikke hørt på så mange av CDene deres.

Endret av Safira
Skrevet

Jeg elsker Foo fighters!!

Skrevet

Jepp, Foo er bra!!! :) Dave Grohl er jo bare helt super, og ikke minst multitalent..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...