Julie Skrevet 21. august 2003 #1 Skrevet 21. august 2003 Hei! Etter å ha lest så mye om strawberrynet.com her inne, så vurderer jeg også å bestille meg no småtteri derfra. Trenger meg nemlig en ny hudkrem snart, og det er jo en hel jungel av merker der inne.. Noen som vil anbefale en krem/et bestemt merke? Huden min er normal/tørr, en sjelden gang kan det dukke opp en kvise/urenhet. Har frem til nå brukt vekselvis Lancome og Juvena, forønøyd med begge, men er alltid åpen for noe nytt (og kanskje enda bedre) Mvh Julie.
lillesol20 Skrevet 21. august 2003 #2 Skrevet 21. august 2003 Shisedo Pureness moisturizing gel cream er flott. Den gir masse fuktighet uten å være fet, den er faktisk florlett og suges super-raskt inn i huden. Etterlater en jevn, fin og balansert hud. Konsistenden er litt gele-aktig, men samtidig kremaktig... Hvis du skjønner. Delikat. Kjempelett å smøre utover. Jeg har samme hudtype som deg utifra hva du forteller om den, og denne kremen "did it" for meg, altså. Inne på Strawberrynet koster kremen ca. 230-240 kr. (40 ml i en krukke)
Gjest Virvel Skrevet 22. august 2003 #3 Skrevet 22. august 2003 Jeg sverger også til Shiseido, og har gjort det siden jeg var 12. Pureness-serien er og blir nr én for meg. :D
Queen Skrevet 22. august 2003 #4 Skrevet 22. august 2003 Jeg synes Decleor's og Matis' produkter er fabelaktige,og de kan kun fåes kjøpt i hudpleiesalonger.Decleor's Hydra Floral er for en normal hudtype,og veldig god synes jeg.Dessuten er disse produktene basert på planter og er naturlige,noe some jeg synes er viktig. Lykke til :blunke:
starie Skrevet 22. august 2003 #5 Skrevet 22. august 2003 Hydra Floral er deilig! Selv bruker jeg Dermalogica`s Skin Smoothing Cream.
Gjest Anonymous Skrevet 22. august 2003 #6 Skrevet 22. august 2003 Hydra Floral er deilig! Enig,men det er bare en av de fantastiske kremene Decleor har
Queen Skrevet 22. august 2003 #7 Skrevet 22. august 2003 Hydra Floral er deilig! Jeg glemte å logge inn,hehe men som jeg sa...Decleor har mange manage herlige kremer,og Hydra Floral er en av dem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå