Sessipn Skrevet 18. november 2009 #1 Del Skrevet 18. november 2009 (endret) Jeg har akkuratt kjøpt meg noen kjoler og trenger derfor pensko. Likte disse ganske godt, men jeg får bare vondt i beina av å bruke dem Så derfor trenger jeg noen som ikke er så høye, men fortsatt kan brukes som pensko. Evt noen med tykkere hæl. Og helst noen som ikke koster ei formue Endret 18. november 2009 av Sessipn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Anéa_* Skrevet 18. november 2009 #2 Del Skrevet 18. november 2009 Prøv en danseutstyrs-butikk! De har masse flotte selskapsdans-sko, mange med solide og lavere hæler enn det man får i vanlige skobutikker. Og så er de så gode å gå på! Jeg kjøpte et par gullsko his Doda (ved Tinghuset i Oslo), betalte 500,- og føttene hadde det fabelaktig hele kvelden. Ser ikke ut som de har alt på nett, det er sikkert standardsortimentet: http://www.dodadans.no/index.php?cPath=21_39 Dog ikke sikkert de har så mye med blomster og stor dekor... Men dette kan du kanskje lime/sy på selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Anéa_* Skrevet 18. november 2009 #3 Del Skrevet 18. november 2009 La ved feil link.... Denne er riktig: http://www.dodadans.no/index.php?cPath=21_39_57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. november 2009 #4 Del Skrevet 18. november 2009 Camper, Softwalk og Ecco har pensko som er gode å gå i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Øs pøs Skrevet 18. november 2009 #5 Del Skrevet 18. november 2009 Fante et par nydelige satengpumps på økonomisko idag:D Hadde da vært over hele byen for å se etter fine sko uten 10cm stillethæl! De kostet bare 249 og. 6cm hæl, men de var så stødige at det fungerer fint å gå med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sessipn Skrevet 19. november 2009 Forfatter #6 Del Skrevet 19. november 2009 Prøv en danseutstyrs-butikk! De har masse flotte selskapsdans-sko, mange med solide og lavere hæler enn det man får i vanlige skobutikker. Og så er de så gode å gå på! Jeg kjøpte et par gullsko his Doda (ved Tinghuset i Oslo), betalte 500,- og føttene hadde det fabelaktig hele kvelden. Ser ikke ut som de har alt på nett, det er sikkert standardsortimentet: http://www.dodadans.no/index.php?cPath=21_39 Dog ikke sikkert de har så mye med blomster og stor dekor... Men dette kan du kanskje lime/sy på selv? Der var det jo mye fint da, så den skal definitivt sjekkes ut mer Takker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sessipn Skrevet 19. november 2009 Forfatter #7 Del Skrevet 19. november 2009 Fante et par nydelige satengpumps på økonomisko idag:D Hadde da vært over hele byen for å se etter fine sko uten 10cm stillethæl! De kostet bare 249 og. 6cm hæl, men de var så stødige at det fungerer fint å gå med Økonomisko har jeg ikke vært innom enda, så dit får jeg ta meg en tur Takk for tipset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sessipn Skrevet 19. november 2009 Forfatter #8 Del Skrevet 19. november 2009 Camper, Softwalk og Ecco har pensko som er gode å gå i. Ecco sko passer veldig dårlig til beina mine, men de andre kan jo kanskje være en mulighet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå