Gå til innhold

Pensko uten for høye hæler..

Sessipn

Anbefalte innlegg

Jeg har akkuratt kjøpt meg noen kjoler og trenger derfor pensko.

Likte disse ganske godt, men jeg får bare vondt i beina av å bruke dem :tristbla:

Så derfor trenger jeg noen som ikke er så høye, men fortsatt kan brukes som pensko. Evt noen med tykkere hæl. Og helst noen som ikke koster ei formue :sjenert:

Endret av Sessipn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Anéa_*

Prøv en danseutstyrs-butikk! De har masse flotte selskapsdans-sko, mange med solide og lavere hæler enn det man får i vanlige skobutikker. Og så er de så gode å gå på!

Jeg kjøpte et par gullsko his Doda (ved Tinghuset i Oslo), betalte 500,- og føttene hadde det fabelaktig hele kvelden. Ser ikke ut som de har alt på nett, det er sikkert standardsortimentet:

http://www.dodadans.no/index.php?cPath=21_39

Dog ikke sikkert de har så mye med blomster og stor dekor... Men dette kan du kanskje lime/sy på selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fante et par nydelige satengpumps på økonomisko idag:D

Hadde da vært over hele byen for å se etter fine sko uten 10cm stillethæl! De kostet bare 249 og. 6cm hæl, men de var så stødige at det fungerer fint å gå med

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv en danseutstyrs-butikk! De har masse flotte selskapsdans-sko, mange med solide og lavere hæler enn det man får i vanlige skobutikker. Og så er de så gode å gå på!

Jeg kjøpte et par gullsko his Doda (ved Tinghuset i Oslo), betalte 500,- og føttene hadde det fabelaktig hele kvelden. Ser ikke ut som de har alt på nett, det er sikkert standardsortimentet:

http://www.dodadans.no/index.php?cPath=21_39

Dog ikke sikkert de har så mye med blomster og stor dekor... Men dette kan du kanskje lime/sy på selv?

Der var det jo mye fint da, så den skal definitivt sjekkes ut mer :) Takker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fante et par nydelige satengpumps på økonomisko idag:D

Hadde da vært over hele byen for å se etter fine sko uten 10cm stillethæl! De kostet bare 249 og. 6cm hæl, men de var så stødige at det fungerer fint å gå med

Økonomisko har jeg ikke vært innom enda, så dit får jeg ta meg en tur :) Takk for tipset :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Camper, Softwalk og Ecco har pensko som er gode å gå i. :)

Ecco sko passer veldig dårlig til beina mine, men de andre kan jo kanskje være en mulighet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...