Gjest Gjest_Mubba_* Skrevet 18. november 2009 #1 Skrevet 18. november 2009 Hei! Jeg har googla og lest meg galen, så nå håper jeg du kan hjelpe meg. Jeg har tynt,tørt og slitt hår. At det er slitt er ikke av bleking,farging,varme ol.-Hadde det vœrt av en kjemisk behandling ville vell redken extreme vœrt det rette..? Men siden håret er tynt vil vell All soft-serien gjøre håret tungt? Er det ideelt med feks. Redken All Soft shampo og balsam for fukt, pluss da Extreme Antisnap og hårkur for proteiner? Må sies at jeg kun har brukt billigprodukter, men nå må ting endres|) Håper noen av dere forstod dette:)
Gjest Heidie Skrevet 18. november 2009 #2 Skrevet 18. november 2009 Redken All Soft shampo og balsam for fukt, pluss da Extreme Antisnap og hårkur for proteiner høres ut som en bra løsning. Vil også legge til at Redken Extreme Rescue Force Hårkur gjør underverker for slitt og kjipt hår. Sammen med Cat Treatment (protein) og Antisnap er dette kjempebra. All Soft Shampoo og Balsam bruker jeg hver dag, og de gir masse fukt og er kjempegode
Gjest Gjest_Mubba_* Skrevet 19. november 2009 #3 Skrevet 19. november 2009 Tusen takk for svar! Tror jeg prøver med ant snap og rescue force da, sammen med all soft shampo og balsam. Forresten, visste du at Redken shampo og conditioner koster 190,- på feelunique? Alle merkene, blir gavepakke på meg selv gitt :D
Gjest Miam Skrevet 19. november 2009 #4 Skrevet 19. november 2009 Den Redkenserien som er gullfarget er ment for tørt og ekstremt tørt hår. Kjøpte den kuren sist jeg klipte meg, og den funker som bare det! Kjempeprodukt Dyrt! Men heldigvis varer den leenge Skal ikke brukes mer enn ca 1 gang i uka fikk jeg beskjed om, også å ikke ha balsam i håret før etter kuren
Gjest Heidie Skrevet 19. november 2009 #5 Skrevet 19. november 2009 Tusen takk for svar! Tror jeg prøver med ant snap og rescue force da, sammen med all soft shampo og balsam. Forresten, visste du at Redken shampo og conditioner koster 190,- på feelunique? Alle merkene, blir gavepakke på meg selv gitt :D Jeg har full kontroll på feeluniqe, jeg tror snart jeg er gullkunde der haha :D fantastisk butikk!
Gjest Gjest Skrevet 19. november 2009 #6 Skrevet 19. november 2009 Men på gavepakningene til 208 kroner fra redken så står det UK DELIVERY ONLY når jeg skal fullføre bestillingen da.
Gjest Heidie Skrevet 19. november 2009 #7 Skrevet 19. november 2009 jepp, det går ikke ann å bestille hårspray fra utlandet til norge.. kjipt!
Gjest Gjest Skrevet 19. november 2009 #8 Skrevet 19. november 2009 jepp, det går ikke ann å bestille hårspray fra utlandet til norge.. kjipt! Åh, så utrolig teit at den lille boksen med hårspray skal f*cke til den fine handelen min
Gjest Heidie Skrevet 19. november 2009 #9 Skrevet 19. november 2009 Men det er jo billig å bestille shampoo og balsam hver for seg også da :D Husk at det er gratis frakt også :D
Gjest Gjest_Mubba_* Skrevet 19. november 2009 #11 Skrevet 19. november 2009 Fader au! Dét tenkte ikke jeg på! Men sender de ikke med båt(som på SN, mot et frakttillegg?) menmen....
Gjest Heidie Skrevet 19. november 2009 #12 Skrevet 19. november 2009 Så vidt jeg husker så kan du velge å betale frakt også, det er sikkert hvis du vil ha det fortere fram
Gjest Gjest_Mubba_* Skrevet 20. november 2009 #13 Skrevet 20. november 2009 Så vidt jeg husker så kan du velge å betale frakt også, det er sikkert hvis du vil ha det fortere fram Æsjda! men pytt, blir billig uansett ^^,
Gjest Gjest Skrevet 20. november 2009 #14 Skrevet 20. november 2009 Ja, er jo bare snakk om noen kroner i mellomg gavepakkken og shampoo og balsam hver for seg. Med butikker som strawberrynet og feelunique tilgjengelig forstår jeg ikke at butikker og parfymerier tjener nok til å holde det gående, har ikke shoppet hud og hår produkter ute på evigheter, hurra for billige gode nettbutikker!
Gjest Gjest_veronica_* Skrevet 26. november 2009 #15 Skrevet 26. november 2009 Er det virkelig så billig som det ser ut til på feelunique.com? For eksempel kom en redken-shampoo flaske på ca. 9 dollar, som jeg regna ut at ble bare litt over 50 norske kroner...dette er da ekstremt billig isåfall!? Koster jo nesten ikke mer enn en vanlig butikkshampoo jo...? :klø: I så fall er jeg fast kunde der fremover for å si det sånn! Og kommer det ingenting i tillegg, frakt f.eks.?
Gjest Heidie Skrevet 26. november 2009 #16 Skrevet 26. november 2009 Prisene er i pund Men ja, det er så billig som der ser ut til. Så lenge du regner i riktig valuta
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå