Gjest Anonymous Skrevet 21. august 2003 #1 Del Skrevet 21. august 2003 Tynn men sprek dame med uteblivende menstruasjon savner seksualdriften sin, noen som vet om dette er vanlig? Evt. kommer den tilbake etter at syklusen har startet igjen og isåfall hvor lenge etter? Litt bekymret Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille My... Skrevet 21. august 2003 #2 Del Skrevet 21. august 2003 Hmmm..har du anorexia..siden du er tynn og ikke har mensen..?....eller misforstod jeg det du skrev...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. august 2003 #3 Del Skrevet 21. august 2003 Nei jeg er ikke anorektisk, men takk for at du spør! Noen med kunnskap ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
isisjenta Skrevet 21. august 2003 #4 Del Skrevet 21. august 2003 Et ekstremt fettfattig kosthold kan i følge Iform.nu føre til færre kjønnshormoner. Dette hemmer sexlysten. Dersom du har et svært fettfattig kosthold, kan det være lurt å øke fettandelen i kostholdet til 30% av kcaloriinntaket (dette er ikke mye fett i og med at det har såpass mye kcalorier per vektenhet). Siden du er sunn og sprek så vet du jo sikkert at det finnes sunt fett som man ikke legger på seg av. Jeg har stor tro på at stress og/ eller feil kosthold kan dempe sex-lysten. Forøvrig skriver du altfor lite om deg selv til at jeg kan komme med noen klokere svar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå