Frk. Holter Skrevet 18. november 2009 #1 Del Skrevet 18. november 2009 Hallo hallo Er det noen som har tips til hvordan man fjerner det gråhvite belegget som dukker opp på Hunter-støvler etter hvert? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eier Skrevet 18. november 2009 #2 Del Skrevet 18. november 2009 Frk. Holter skrev: Hallo hallo Er det noen som har tips til hvordan man fjerner det gråhvite belegget som dukker opp på Hunter-støvler etter hvert? hei når jeg kjøpte støvlene kjøpte jeg på samme sted en slags svamp med noe slags skokrem på som er spesielt for hunterstøvler. når jeg drar den over så forsvinner belegget samt at støvlene er lengre "holdbare" dvs at de ikke revner så fort. har kjøpt det fordi de var dyre og jeg vil ha dem lenge;) spør der du kjøpte dem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Pernille_* Skrevet 18. november 2009 #3 Del Skrevet 18. november 2009 Ta et forumsøk, det er minst to ganske nye tråder om dette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinana Skrevet 18. november 2009 #4 Del Skrevet 18. november 2009 Hehe, utrolig hvor mange tråder som skal etableres om dette :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå