twinklestar Skrevet 18. november 2009 #1 Skrevet 18. november 2009 Det har satt seg litt svettelukt i min manns jakke. Det står ingen vaskeanvisning på jakka, men jeg vasket den på 30grader og med milo som vaskepulver. Men etterpå sitter det fortsatt i litt lukt. Den er lagt av polyester og nylon. Noen som har noen tips til hva jeg bør gjøre?? Er så mange fine husmortips her
Gjest haren Skrevet 18. november 2009 #2 Skrevet 18. november 2009 jeg hadde noen tskjorter for trening som luktet med en gang, og jeg fikk anbefalt å dynke det i eddik før vask. kan ikke garantere hva det gjør med akkurat den jakken, men du kan jo teste det siden det bare er på innsiden.
Gjest Gjest Skrevet 18. november 2009 #3 Skrevet 18. november 2009 Eddik - legg den i eddik eller i det minste ha den i skyllevannet - mengder.
twinklestar Skrevet 18. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 18. november 2009 Takk for svar - jeg skal vurdere å prøve det Så skal jeg oppdatere her etterpå og fortelle hvordan resultatet ble!
vimse Skrevet 18. november 2009 #5 Skrevet 18. november 2009 Bruker du mengder som blir nevnt oppi her så kan det bleke seg litt... Jeg har såvidt litt oppi skyllemiddelbeholderen når jeg vasker mannens sko, og det fjerner tåfislukten veldig bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå