Gå til innhold

Blir en strammere av å...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Bruke det treningsaparatet på treningsstudio som er for utside lår? altså der en sitter på en stol og skal presse beina sammen. lurer litt på om den fungerer litt som knipeøvelser, kjenner det i hele låret og underlivet. noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Bruke det treningsaparatet på treningsstudio som er for utside lår? altså der en sitter på en stol og skal presse beina sammen. lurer litt på om den fungerer litt som knipeøvelser, kjenner det i hele låret og underlivet. noen som vet?

Det kan hende det har en liten virkning, ettersom mange jenter som trener ser ut til å ha gode musker der nede og (bare basert på egen erfaring, og det er nok vanskelig å finne noen forskning på det... ;)), men jeg ville heller satset på vanlige knipeøvelser da de går direkte på det området man ønsker å trene.

Skrevet

er bare det at jeg ikke kjenner noe når jeg tar de knipeøvelsene, så er usikker på om jeg gjør det riktig og om det vil gi effekt.

Skrevet (endret)

Neppe, med mindre du tar knipeøvelser samtidig.

Det er to (minst) standard apparater på treningsstudio som er helt totalt og fullstendig meningsløse for folk som ikke har en skade e.l. og trenger spesiell trening. Og det er de to låraparatene hvor man presser lårene henholdsvis utover og innover. Disse har overhodet ingenting med naturlig bevegelse å gjøre, og er dermed 100% bortkastet i normal treningsøyemed. Ta knebøy/benpress is stedet.

Endret av Rimmern
Skrevet
Neppe, med mindre du tar knipeøvelser samtidig.

Det er to (minst) standard apparater på treningsstudio som er helt totalt og fullstendig meningsløse for folk som ikke har en skade e.l. og trenger spesiell trening. Og det er de to låraparatene hvor man presser lårene henholdsvis utover og innover. Disse har overhodet ingenting med naturlig bevegelse å gjøre, og er dermed 100% bortkastet i normal treningsøyemed. Ta knebøy/benpress is stedet.

kanskje de ikke gir deg noen effekt, men på meg strammer de faktisk opp lårene! Fint for de med pærefasong også...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...