Gå til innhold

Tannlege

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest idag
Skrevet

Hadde ikke hvert hos tannlege på snart 10år og måtte bite i det ”sure eple” nå nylig. Jeg hadde gått lenge med to visdomstenner som var litt rart plassert, de var på en måte ”frittstående”. Etter 10år så vet man ikke hvilke tannlege som kan være ok å gå til. Skoletannlegen er mest sannsynlig dauv, så man velger en nærme jobben uten å vite noe om denne tannlegen og det er her det hele starter. Jeg fikk rett og slett haka slepp da jeg kom inn på tannlegekontoret. Sku ikke tru det hadde skjedd noe som helst på tannlege teknologifronten de siste 50åra, da jeg så tannlegeutstyret hans. Jeg ble trøkka ned i tannlegestolen før jeg fikk si hei. Det var greit nok at tannlegen var steingammal, da har han lang erfaring tenkte jeg. Men når tannlegestolen er omtrent like steingammal, så begynner man å lure litt. Det var ikke noe elektrisk stol nei. Jeg ble direkte skremt da de måtte 2 stk. til for å jekke den opp. Nabo kjerringa mi på snart 90 har mer avansert solstol på balkongen sin. Jeg bare spørr hva gjør man i en slik situasjon? En kan ikke bare hoppe ut av stolen å løpe? Det gikk greit da, jeg fikk nappa ut de visdomstenna selv om det gjorde jævlig ondt. Bedøvelsen virka jo ikke som den skulle, det kom ikke som en bombe. Han satte meg også opp til ny time for se om det var noen hull som måtte taes. Hva kan jeg gjøre med det? Kan ikke avbestille etterkant vel? :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvfølgelig kan du avbestille! Bare du ringer senest 1 døgn i forkant av den oppsatte timen, ellers må du betale. Det er ingen tannlege som kan tvinge deg til å være kunde hos seg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...