Gjest Gjest_Monica_* Skrevet 18. november 2009 #1 Skrevet 18. november 2009 Reiser 30- 9 des.Noen som vet om det er varmt nok og du kan bade?
Gjest Gjest Skrevet 18. november 2009 #2 Skrevet 18. november 2009 Ifjor lå det på 25-28 grader så og si hele vinteren, og da har det jo vært varmt i Egypt hele sommeren + høsten. En venninne drar til Sharm i Januar =)
Rampolina Skrevet 18. november 2009 #3 Skrevet 18. november 2009 Med fare for kjølige kvelder bør du ha med langarmet. Jeg var der i mars så kan ikke svare nøyaktig på det du spørr om, men GLED DEG! Det er fantastisk der :rødme:
Gjest Gjest_Bettina_* Skrevet 18. november 2009 #4 Skrevet 18. november 2009 Har vært der i februar, og temperaturen da lå på 20-21 grader i havet. De fleste hotellene har jo også flotte bassengområdet hvorav mange er oppvarmet. Men som ovennevnte sier: Det blir kjølig om kveldene, og det blir fort kveld - sola går ned ved 16-17-tida.
Gjest Gjest_Monica_* Skrevet 20. november 2009 #5 Skrevet 20. november 2009 Tusen takk :)Jeg bor i syden.Men begynner å bli litt kaldt her.så tar ferie i egypt .Skal bli herlig.Og jula feirer jeg i Norge Thank you
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå