Gjest Gjest Skrevet 18. november 2009 #1 Skrevet 18. november 2009 Hei jeg bare lurte på hvordan man ber noen ut... det høres ganske vilt ut men jeg er 20 år og har aldri vært på en date....! Jeg er ganske lite sosial når man ser bort i fra skole og jobb og skylder litt på det.. jeg mener selv jeg ikke er stygg.. tror ikek det er problemet... men hvordan blir man bedt ut.. skjer det som regel av en du kjenner eller har du kansje blitt spurt på byen eller et random sted? Vet dette er trist men jeg lurer..Tror ikke jeg har lyst til å spørre noen selv..er forresten en jente.. liker både gutter og jenter..men er ikke interessert i nett dating...
Gjest Gjest_kine_* Skrevet 18. november 2009 #2 Skrevet 18. november 2009 Hei jeg bare lurte på hvordan man ber noen ut... det høres ganske vilt ut men jeg er 20 år og har aldri vært på en date....! Jeg er ganske lite sosial når man ser bort i fra skole og jobb og skylder litt på det.. jeg mener selv jeg ikke er stygg.. tror ikek det er problemet... men hvordan blir man bedt ut.. skjer det som regel av en du kjenner eller har du kansje blitt spurt på byen eller et random sted? Vet dette er trist men jeg lurer..Tror ikke jeg har lyst til å spørre noen selv..er forresten en jente.. liker både gutter og jenter..men er ikke interessert i nett dating... Jeg ble sist bedt ut av en kompis jeg hadde flørtet med lenge...Han bare spurte om jeg ville ta en øl og jeg sa ja... verre vr det ikke
lys Skrevet 18. november 2009 #3 Skrevet 18. november 2009 Møter noen på byen som man får god tone med, person ber om tlf.nr. og kontakter en. Synes uansett ikke det høres helt vilt ut å aldri ha vært på date i en alder av 20, jeg vet mange som faller inn under den kategorien.
Gjest Gjest_Ebba_* Skrevet 20. november 2009 #4 Skrevet 20. november 2009 Jeg har f.eks. blitt bedt ut av gutter jeg har møtt på fest (de har fått nr mitt av venninner og siden kontaktet meg), men også av en gutt jeg hadde kjent i mange år. Å være sosial på fritiden kan være en hjelp i å få en date. Hvis du ikke er så glad i festing eller å gå på byen, så har du kanskje en hobby? Det fins kanskje en forening eller klubb for andre som har samme interesser som deg? Da kombinerer du det du liker å gjøre med å møte nye mennesker Å få nye venner kan hjelpe, de har kanskje søte venninner/kompiser?? Tror de fleste foretrekker å sende en sms når de skal be noen ut, da blir det ikke så pinlig hvis svaret er nei. Hvis det er noen på jobben eller skolen du liker, så synes jeg du skulle ta sjansen på å spørre! Hvis du ikke tør det, så kan du jo prøve å flørte litt med personen, så tar de kanskje hintet og ber deg ut? Det viktigste er uansett å ikke stresse. Det kommer til å skje før du vet ordet av det, og da må du nyte det! Å date er spennende og nervepirrende, og som oftest veldig gøy! Lykke til!
Gjest Gjest Skrevet 20. november 2009 #5 Skrevet 20. november 2009 Jeg har f.eks. blitt bedt ut av gutter jeg har møtt på fest (de har fått nr mitt av venninner og siden kontaktet meg), men også av en gutt jeg hadde kjent i mange år. Å være sosial på fritiden kan være en hjelp i å få en date. Hvis du ikke er så glad i festing eller å gå på byen, så har du kanskje en hobby? Det fins kanskje en forening eller klubb for andre som har samme interesser som deg? Da kombinerer du det du liker å gjøre med å møte nye mennesker Å få nye venner kan hjelpe, de har kanskje søte venninner/kompiser?? Tror de fleste foretrekker å sende en sms når de skal be noen ut, da blir det ikke så pinlig hvis svaret er nei. Hvis det er noen på jobben eller skolen du liker, så synes jeg du skulle ta sjansen på å spørre! Hvis du ikke tør det, så kan du jo prøve å flørte litt med personen, så tar de kanskje hintet og ber deg ut? Det viktigste er uansett å ikke stresse. Det kommer til å skje før du vet ordet av det, og da må du nyte det! Å date er spennende og nervepirrende, og som oftest veldig gøy! Lykke til! Takk for svar
Gjest Gjest Skrevet 21. november 2009 #6 Skrevet 21. november 2009 Han kjekke gutten du omgås i en eller annen forbindelse, har du lagt merke til at han gjør noe flinkt, hyggelig eller positivt. Gi han skryt for det. da blir han kanskje litt interessert, og fine ord kan oppstå mellom dere. Dette kan utvikle seg til dating.
Gjest Gjest Skrevet 21. november 2009 #7 Skrevet 21. november 2009 Dra ut med noen venner.. drikk og ta en sjangs på å be ut en gutt! Vi elsker jenter som er frempå
Gjest brutal_mann Skrevet 21. november 2009 #8 Skrevet 21. november 2009 Hei, lyst å finne på noe en dag? <- Verre er det ikke.
Gjest Gjest Skrevet 21. november 2009 #9 Skrevet 21. november 2009 Jeg er enig med brutallmann.. det er ikke så vanskelig.. kansje litt skummelt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå