brum Skrevet 21. august 2003 #1 Skrevet 21. august 2003 Vi har "delvis" prøvd å bli gravid. Mottoet er det går som det går. :D De to siste dagene har jeg hat veldig vondt i magen, spesielt når jeg ler og hoster. Har en mistanke om at det kan være noe på gang. :D Hvor tidlig kan jeg teste for å finne det ut? Skulle gjerne vist det før helgen før jeg skal på fest jeg jobben. Vil ikke drikke noe hvis jeg er gravid. Førte dagen med mens var den 1. august. Vi koste oss den 17 så jeg tror muligheten er til stede.
Gjest *nurket* Skrevet 21. august 2003 #2 Skrevet 21. august 2003 Det er stort sett ikke noe poeng å teste før man venter mens, da blir det som regel negativt svar uansett (på de aller fleste). Jeg testet dagen jeg ventet mens og fikk da et svakt +. Noen tester heller ikke positivt før de er 7-8 uker på vei, pga at de produserer graviditetshormonet senere enn normalt. Magesmertene man får når man er gravid ligner veldig på mensmurring da egget fester seg i livmoren, og senere kjenner du stikkinger som er livmoren som strekker på seg. For å være sikker kan du jo la vær å drikke alkohol i helgen. Men embryoet tar ikke skade av drikking så tidlig i svangerskapet. Mange bekymrer seg over at man tok seg en fest før man fant ut at man var gravid - inkl meg! Men JM forsikret at det var ingen fare :D Lykke til! 19+4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå