Gå til innhold

Menn som kjøper sex selv om de er i forhold/er gift

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jeg tror menn forakter horer mer enn det kvinner gjør. Jeg synes synd på disse jentene, og hadde ikke hatt noe problem med å ta dem med meg ut for å drikke en kopp kaffe eller gått på kino. Jeg kunne vært medmenneske, og venninne.

Menn er villig til å betale samme dama masse penger for å ligge med henne, men ville aldri i livet vist seg sammen med henne i dagslys. Det er menneskeforakt på sitt verste.

Hvordan vet du det? Det finnes prostituerte som betales for å være med businessreiser. Det gjelder ikke de fleste, og det gjelder neppe de gateprostituerte, men de finnes.

Det finnes forøvrig også menn som betaler for bare å ha noen og prate med en stund. Det er ikke mange av dem heller, men de finnes.

Jeg tror nok at forakten overfor de prostituerte er vel så sterk blant kvinner som blant menn. Du hører jo hvordan de heller vil at mannen skal være følelsesmessig involvert i en annen kvinne enn å ha uforpliktende sex med ei jente som aldri kommer til å plage familien eller ønske seg noe mer, og de blir sinte på menn som kjøper sex, og det er ikke fordi de synes synd på de prostituerte; det er fordi de synes de er ekle og mindreverdige.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...