Gå til innhold

Menn som kjøper sex selv om de er i forhold/er gift

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så mektig provosert! :nei:

En dokumentar om prostitusjon i Norge (hovedsakelig Oslo) gikk akkurat på NRK1. De viste blant annet en luksusprostituert jente som solgte sex i Oslo for opptil 200 000 kroner i måneden. Hun hadde visst hatt mellom 1000 og 2000 kunder gjennom årene, og hun var 27 år. Hun fortalte at en del av kundene hennes var menn i forhold eller som var gift og hadde familie.

HVORDAN i all verden klarer menn å kjøpe sex av en prostituert, og samtidig ha en kjæreste eller kone hjemme som han ser hver dag, som han deler livet med, har barn og hus med, og som han "kanskje" er glad i? Har de ingen begrep om betydningen av kjærlighet, lojalitet, tillitt og moral? Hvordan hadde de reagert om de fant ut at den andre parten kjøpte sex selv?

Man kan aldri stole på noen her i verden. Stakkars de jentene som uvitende er offer for partnerens skitne triks. :rope::kjefte:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For meg er det uforståelig at noen kjøper sex i det hele tatt, uavhengig av hva de har hjemme.

Gjest brutal_mann
Skrevet
Man kan aldri stole på noen her i verden. Stakkars de jentene som uvitende er offer for partnerens skitne triks. :rope::kjefte:

Riktig at en aldri kan stole på noen. selv har jeg aldri vært i et forhold uten at hun har pult en kar bak ryggen min. For så å dumpe meg. Ofte grinende fordi "jeg var jo sånn fantasitsk person som fortjente kun det beste". :roll: Nei takke seg til en mann sompuler litt på si, med gummi, men som gjør alt for sin kone ellers.

Skrevet (endret)

Jentene er så priviligerte at de kan charge 200k i måneden for å låne bort fitta si. Du har rett, TS, det er provoserende at noen velger å kjøpe så dyr fitte. Enda et indisium på at menn er mindre verdt enn kvinner, og at vi har et sterkt todelt klassesamfunn.

Angående utroskapsdelen, hvor får du det fra at kvinner er noe mindre utro enn menn?

Endret av Trampe
Skrevet (endret)
For meg er det uforståelig at noen kjøper sex i det hele tatt, uavhengig av hva de har hjemme.

Nei, kan det være fordi de har lyst på sex?

Endret av Trampe
Skrevet

Då dei rulla opp den sexkjøpsaka i Bergen for nokre veker sidan, så var det også mykje fokus på kva typar som kjøper sex.

Det var ofte velkledde og tilsynelatande suksessfulle menn. Gjerne med stasjonsvogn og barnesete i baksetet på bilen.

:spy:

Stakkars kona som er heime og lagar middag til han, medan han "jobbar overtid". KVALMT.

Skrevet
Då dei rulla opp den sexkjøpsaka i Bergen for nokre veker sidan, så var det også mykje fokus på kva typar som kjøper sex.

Det var ofte velkledde og tilsynelatande suksessfulle menn. Gjerne med stasjonsvogn og barnesete i baksetet på bilen.

Stakkars kona som er heime og lagar middag til han, medan han "jobbar overtid". KVALMT.

Ja, og når han kommer hjem så banker han kona fordi verken maten eller sexen er god nok, ikke sant?

Skrevet

En dokumentar om prostitusjon i Norge (hovedsakelig Oslo) gikk akkurat på NRK1. De viste blant annet en luksusprostituert jente som solgte sex i Oslo for opptil 200 000 kroner i måneden. Hun hadde visst hatt mellom 1000 og 2000 kunder gjennom årene, og hun var 27 år. Hun fortalte at en del av kundene hennes var menn i forhold eller som var gift og hadde familie.

HVORDAN i all verden klarer menn å kjøpe sex av en prostituert, og samtidig ha en kjæreste eller kone hjemme som han ser hver dag, som han deler livet med, har barn og hus med, og som han "kanskje" er glad i? Har de ingen begrep om betydningen av kjærlighet, lojalitet, tillitt og moral? Hvordan hadde de reagert om de fant ut at den andre parten kjøpte sex selv?

Jeg er helt enig med deg, men det kan da ikke være noe nytt dette? Alle ser jo hvordan både menn og kvinner puler rundt bak sin partners rygg. Dette er ikke spesielt for menn.

Skrevet
Ja, og når han kommer hjem så banker han kona fordi verken maten eller sexen er god nok, ikke sant?

Han kan være verdens snilleste hjemme, men han er fremdeles en ..... og kona burde fått kunnskap om hva han drev med når han jobber "overtid":spy: Slik at om hun ønsket kunne hun valgt å ende forholdet.

Skrevet

Kva i alle dagar var det slags uttalelse?

Poenget mitt var nettopp det motsatte: Dette er snille og greier menn, som lever i normale ekteskap. Oftast i alle fall. Så eg trur på ingen måte dette er menn som bankar kona si, nei. Men det gjer ikkje saka betre.

Ho hentar ungen i barnehagen, lagar middag, legg ungen osv og anar fred og inga fare, medan har ligg på eit ekkelt, lite rom i byen og knullar ei hore. Æsj.

Skrevet
Ho hentar ungen i barnehagen, lagar middag, legg ungen osv og anar fred og inga fare, medan har ligg på eit ekkelt, lite rom i byen og knullar ei hore. Æsj.

Hva er DET for en uttalelse?

Skrevet
Hva er DET for en uttalelse?

Ein som meir sannsynleg stemmer med røyndommen enn din i alle fall.

Skrevet

Ja, kvinner er bare selvoppoffrende, snille og omtenksomme, mens menn er drittsekker som kun tenker med ballene :ironi:

Selvfølgelig er dette ett scenario, og jeg synes absolutt ikke noe om det eller har tenkt til å forsvare de mennene som oppfører seg slik, men tror du virkelig dette gjelder for alle som benytter seg av horer?

Kan det tenkes at noen menn lever i sexløse forhold/ekteskap som de av diverse grunner ikke ønsker å bryte ut av? Kan du tenke deg at noen av disse da finner utløp for akkurat den driften et annet sted? Og at kanskje noen av disse konene til og med vet om det og aksepterer det?

Og selv om noen av horekundene er gift/i forhold, så betyr ikke det at alle er det.

Skrevet

Gifte kvinner kjøper også sex. Gifte kvinner er også utro

Skrevet

Ekteskap er ekteskap og puling er puling. Trikset er å skille snørr og barter.

Skrevet

Du må være suksessfull for å kunne tillate deg en såpass kostbar luksus som en profesjonell callgirl er.

Disse kvinnene er dessuten profesjonelle og vet nøyaktig hvordan de skal tilfredsstille en klient, i motsetning til slitne, uflidde kjerringer som står hjemme og lager middag.

Noe mer tråkig finnes vel ikke!

Skrevet
Kva i alle dagar var det slags uttalelse?

Poenget mitt var nettopp det motsatte: Dette er snille og greier menn, som lever i normale ekteskap. Oftast i alle fall. Så eg trur på ingen måte dette er menn som bankar kona si, nei. Men det gjer ikkje saka betre.

Som oftest foregår det på eksklusive rom på dyre hoteller med vin og boblebad. Når man bruker såpass mye penger på å unne seg litt solskinn så skal det være skikkelig!

Skrevet
Du må være suksessfull for å kunne tillate deg en såpass kostbar luksus som en profesjonell callgirl er.

Disse kvinnene er dessuten profesjonelle og vet nøyaktig hvordan de skal tilfredsstille en klient, i motsetning til slitne, uflidde kjerringer som står hjemme og lager middag.

Noe mer tråkig finnes vel ikke!

Som oftest foregår det på eksklusive rom på dyre hoteller med vin og boblebad. Når man bruker såpass mye penger på å unne seg litt solskinn så skal det være skikkelig!

No er vel denne tråden om dokumentaren som var på NRK1 igår kveld. Eg såg lite luksus, dyre hotell, vin og boblebad gitt. Det var nok nokre av damene som var dyrare enn andre, det er greit nok. Eg fikk òg med meg en tlfsamtale der ei dame booka rom på Oslo Plaza (?), men stort sett var det ikkje fokus på den typen prostitusjon.

Det var jo mykje fokus på dei nigerianske damene, og då snakkar vi vel om gateprostitusjon. Mange damer som leiger ei leilighet der dei kan ta med seg menn heim. Liten plass, lite privatliv, og lite champagne og jordbær.

200kr (og villig til å gå lenger ned i pris) for ein blowjob er ikkje dyrt. Det la også han eine mannen vekt på. At det var så billig at det er latterlig.

Skrevet

Jeg har ikke tenkt å forsvare kjøp av prostituerte. Men er det ikke minst like dårlig gjort overfor kona om han har et forhold på si? Og er det ikke minst like dårlig gjort om det er kona som har et forhold på si med en annen mann?

Skrevet
medan har ligg på eit ekkelt, lite rom i byen og knullar ei hore. Æsj.

Veldig nedverdigende omtale av prostituerte damer, synes jeg. Er der mer ekkelt fordi de tar betalt, istedet for å legge seg etter gifte menn og prøve å beholde dem?

Jeg har ikke tenkt å forsvare kjøp av prostituerte. Men er det ikke minst like dårlig gjort overfor kona om han har et forhold på si? Og er det ikke minst like dårlig gjort om det er kona som har et forhold på si med en annen mann?

Jeg vil si at det er verre, for da er det plutselig følelser involvert, og i mine øyne er det et større svik.

Kanskje en grunn til at enkelte menn velger å gå til prostituerte.

De kommer neppe til å ringe eller sende sms'er, spionere på dem gjennom stuevinduet også videre...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...