Gjest Gjest_Linda_* Skrevet 17. november 2009 #1 Del Skrevet 17. november 2009 Så ei jente med noen støvler jeg kunne tenke meg i dag, her er kjennetegnene på de jeg så, men tenk at det kan jo være dere har sett de i f.eks. sort noe sted: - mellomblå i farge (men det finnes sikkert flere) - ensfarget, på yttersiden ikke noe merke eller noenting - midt på leggen i høyde/litt i overkant, men langt under kneet - på toppen var de ikke helt rett avskjæret slik som Hunter, men en øøørliten 'V' der de to sidene møttes på en måte. Det siste er ikke noe markant altså, men bare noe som kan hjelpe å kjenne de igjen. Tror ingen har tenkt over det utenom meg som niglodde på støvlene for å gi en best mulig beskrivelse av de til andre. De var faktisk helt utrolig plaine, rett og slett. Men det er akkurat det jeg vil ha, det var perfekt høyde og de virket mye lettere enn både Ilse og Hunter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kontormus Skrevet 19. november 2009 #2 Del Skrevet 19. november 2009 Du kan vel finne 100-vis av gummistøvler hvis du gjør et søk på nett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Linda_* Skrevet 19. november 2009 #3 Del Skrevet 19. november 2009 Du kan vel finne 100-vis av gummistøvler hvis du gjør et søk på nett. Nøyaktig hvilken del av innlegget mitt var det som sa at jeg var ute etter 100-vis av gummistøvler? Jeg vil ha akkurat disse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kontormus Skrevet 19. november 2009 #4 Del Skrevet 19. november 2009 Søren og! Da var det jo dumt at du ikke spurte henne om hvor hun hadde kjøpt dem da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå