Gå til innhold

Superforelsket i forlovet kollega.-/

Anbefalte innlegg

Skrevet

SOm jeg tror liker meg litt også. Han sender varme og intense blikk fra tid til annen, speiler kroppspråket mitt, setter seg nærme/oppsøker meg(?) på jobb. Har vært sammen med dama si i 10-11 år. Vet ikke noe om forholdet annet at de er forlovet og at de pusser opp et hus....... Gode råd????????????? :tristbla:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Gode råd????????????? :tristbla:

Hold deg unna.

Skrevet
SOm jeg tror liker meg litt også. Han sender varme og intense blikk fra tid til annen, speiler kroppspråket mitt, setter seg nærme/oppsøker meg(?) på jobb. Har vært sammen med dama si i 10-11 år. Vet ikke noe om forholdet annet at de er forlovet og at de pusser opp et hus....... Gode råd????????????? :tristbla:

DU tolker det som varme og intense blikk.

Du tolker det som at han speiler dit kroppspråk.

Du tolker det som at han mener flørting når han oppsøker deg.

Hold deg unna...når du er forelsket så ser du det du vil se. I hans hode så kan det hende han syns du bare er ei grei jente, nothing more.

Ville du likt det om ei jente hadde kastet seg over din samboer om du hadde hatt en?

Gjest gjest 32
Skrevet
DU tolker det som varme og intense blikk.

Du tolker det som at han speiler dit kroppspråk.

Du tolker det som at han mener flørting når han oppsøker deg.

Hold deg unna...når du er forelsket så ser du det du vil se. I hans hode så kan det hende han syns du bare er ei grei jente, nothing more.

Ville du likt det om ei jente hadde kastet seg over din samboer om du hadde hatt en?

Har man et solid forhold er det vel ingen fare om andre prøver seg??

Gjest gjest 32
Skrevet
Har man et solid forhold er det vel ingen fare om andre prøver seg??

og.... Kan man "kaste seg over" noen som bare syns man er en hyggelig jente?hm

Skrevet

Go ahead. Håper du blir driti skikkelig ut ...

Skrevet
og.... Kan man "kaste seg over" noen som bare syns man er en hyggelig jente?hm

Men det er jo du som tolker det at han kaster seg over deg.

Var ei som tolket min samboer dithen også, hun fikk seg en skikkelig klapp over trynet.

Hun VISSTE at han hadde samboer, så hun fortjente det.

Lavmål at jenter prøver seg på opptatte gutter.

Gjest gjest 32
Skrevet
Go ahead. Håper du blir driti skikkelig ut ...

Takk for konstruktiv tilbakemeld! :skratte:

Skrevet
Takk for konstruktiv tilbakemeld! :skratte:

Forventet du egentlig noe annet svar? :)

Gjest gjest 32
Skrevet
Forventet du egentlig noe annet svar? :)

nope :gjeiper:blir underholdt av de bedrevitende moralpreknene her

Skrevet

Bare stå på. Om han biter på så er han ikke noe å ha alikevel. Da har du gjort dama hans en tjeneste.

Skrevet

Hold deg te helvette onna spør du meg! Er jo en grunn til at han fortsatt er med sammboeren sin, fremtidsplaner å greier..

Du får vente til han blir singel;)

Gjest jente 27
Skrevet

Tydeligvis mange som er usikre på kjærestene sine her... At mennene deres ikke klarer å holde seg på matta men jakter på kolleger er noe dere må klandre mennene deres for. Ikke jentene som overøses av oppmerksomhet, doble signaler, smiger og flørt. Dere kan ikke bebreide at damer faller for dette når mennene deres går så inn for å sjarmere dem i senk.

Det samme hendte med meg. Jeg fikk de samme signalene som du forteller om og var usikker på hva som lå bak samtidig som jeg ble kjempe forelska fordi han var så "på" uten at jeg visst helt hvor jeg hadde han. Jeg tenkte som de sier her at han bare var vennlig og ville være venn. Hallo... En ting er sikkert at han vil ha deg på kroken. Hvor langt han kan tenke seg å gå er en annen ting men at han liker deg på annen måte enn vennskaplig er bombesikkert. Ta vare på deg selv og ikke la han leke med deg.

Gjest WildRider
Skrevet

Bare gå og ta ham du, det mener jeg helt seriøst :)

En mann som har vært sammen med en kvinne i 10-11 år, bygger hus med henne og har lagt planer for fremtiden med henne, er ikke den dritt å spare på om han dumper henne til fordel for deg som han ikke en gang kjenner ( i følge startinnlegget ditt så er forelskelsen basert på hete blikk, og at han en gang i blant setter seg litt nær deg? ).

Skrevet
Tydeligvis mange som er usikre på kjærestene sine her... At mennene deres ikke klarer å holde seg på matta men jakter på kolleger er noe dere må klandre mennene deres for. Ikke jentene som overøses av oppmerksomhet, doble signaler, smiger og flørt. Dere kan ikke bebreide at damer faller for dette når mennene deres går så inn for å sjarmere dem i senk.

Det samme hendte med meg. Jeg fikk de samme signalene som du forteller om og var usikker på hva som lå bak samtidig som jeg ble kjempe forelska fordi han var så "på" uten at jeg visst helt hvor jeg hadde han. Jeg tenkte som de sier her at han bare var vennlig og ville være venn. Hallo... En ting er sikkert at han vil ha deg på kroken. Hvor langt han kan tenke seg å gå er en annen ting men at han liker deg på annen måte enn vennskaplig er bombesikkert. Ta vare på deg selv og ikke la han leke med deg.

Mannen min har en arbeidskollega som har den personlige egenskapen du akkurat beskrev. Han er sånn, varm, omsorgsfull, blunker, klapper deg på ryggen og smiler til deg tvers over rommet. Han er en person som alle liker.

Ei ny dame på jobben tok flørtinga hans dønn seriøst, og falt nesegrus. Hun begynte å sende sms...finne på unnskyldninger for å treffe ham. En hel del slike ting. Til slutt var mannen så brydd at han måtte snakke med henne om det. Han er gift på 15tiende året eller noe slikt og er ikke interessert i noen andre enn kona på den måten.

Gjett hvem som ble flau. :fnise: Piiiiiiinlig.

Skrevet
Mannen min har en arbeidskollega som har den personlige egenskapen du akkurat beskrev. Han er sånn, varm, omsorgsfull, blunker, klapper deg på ryggen og smiler til deg tvers over rommet. Han er en person som alle liker.

Ei ny dame på jobben tok flørtinga hans dønn seriøst, og falt nesegrus. Hun begynte å sende sms...finne på unnskyldninger for å treffe ham. En hel del slike ting. Til slutt var mannen så brydd at han måtte snakke med henne om det. Han er gift på 15tiende året eller noe slikt og er ikke interessert i noen andre enn kona på den måten.

Gjett hvem som ble flau. :fnise: Piiiiiiinlig.

Hvorfor var det hun som ble flau? Det var jo han som la opp til det. Når man spinner edderkoppnett trenger man ikke drite ut de som setter seg fast i nettet. Hvis han holder på sånn knuser han sikkert mange hjerter på sin vei som han og kona kan fnise over. Drittsekk spør du meg. Og kona bør spørre seg selv om hun vil ha en mann som må styrke egoet sitt på den måten på bekostning av andre mennskers følelser. Jeg kjenner også en gift mann som holder på sånn. Han flørter, stryker på ryggen og smisker med alle både gamle og unge og stygge og pene. Han utnytter sjarmen sin og det at så mange faller for seg til å holde folk nede og ikke utfordre han og til å få folk på lag med seg. Skikkelig lavmål og drittsekk.

Skrevet

Noen bare er slik av natur.

Min samboer er også på den måten, og han var ikke klar over at det kunne virke flørtende før jeg sa det til ham. Han har roet det hele ned litt og begynt å bli bevisst på hvordan han prater til det motsatte kjønn, men likevel så faller damene som fluer rundt ham.

Det er jo ikke noe han kan noe for, jeg vil ikke kalle ham drittsekk av den grunn, og jeg og han sitter heller ikke hjemme og ler av jenter som har driti på draget.

Han må jo få lov til å være den personen han er av natur.

Gjest Gjest_Tine_*
Skrevet

Jeg vil anbefale deg å tenke gjennom hvordan det blir å møte ham på jobb etter at du har prøvd deg på ham og han har avvist deg, før du eventuelt gjør noe.

Jeg kjenner mange menn som er glad i å flørte, men som ikke kunne drømt om å være utro.

Og dersom han er med på det, hva vil du egentlig med enn mann som er utro mot damene sine?

Kan i verste fall bli veldig kleint å gå på jobb i ettertid.

Skrevet
Hvorfor var det hun som ble flau? Det var jo han som la opp til det. Når man spinner edderkoppnett trenger man ikke drite ut de som setter seg fast i nettet. Hvis han holder på sånn knuser han sikkert mange hjerter på sin vei som han og kona kan fnise over. Drittsekk spør du meg. Og kona bør spørre seg selv om hun vil ha en mann som må styrke egoet sitt på den måten på bekostning av andre mennskers følelser.

Er det ikke lenger lov å være hyggelig mot det motsatte kjønn uten at man skal tro han er ute etter å gå fra kona si??

Det som ble sagt om mannen vi snakker om her er at han er varm, omsorgsfull, blunker, klapper deg på ryggen og smiler til deg tvers over rommet.Gir det noen grunn til å tro at han er ute etter utroskap eller et nytt forhold? Eller gjør det han til en drittsekk?? Skjerp deg!!

De er dessuten kollegaer, og da regner man vel med at kollegaene vet at man har samboer/kone, og at man derfor ikke mener noe annet med det enn å være hyggelig, og en god kollega.

Forresten så har jeg en veldig hyggelig mann selv. Veldig sosial, går godt ilag med både damer og menn, smiler og er omsorgsfull. Burde jeg være bekymret for at alle damene i bygda tror de har noe på gang med ham, og deretter at han blir kalt drittsekk når de skjønner at de ikke har det, og jeg blir sett på som en stakkarslig, ynkelig dame som ikke vet noe? Bare fordi han er en grei kar liksom..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...