Gjest Gjest Skrevet 17. november 2009 #1 Skrevet 17. november 2009 Hadde lagret en del låter i iLike i Facebook - som jeg fikk til å vises i min profil på førstesiden. Da var det bare for andre å klikke "play" på en sang, så kunne de høre. Facebook har bare fjernet låtene jeg hadde til min prpfil - nå er sangene kun lagret i en tab som heter "Music", så da må jeg (og andre) gå inn der for å høre det som før var lett tilgjengelig på forsiden i min profil. Hvordan kan jeg få sangene frem på forsiden min igjen, lett tilgjengelig spilleliste for alle kontaktene og meg selv?
Bloodless Skrevet 18. november 2009 #2 Skrevet 18. november 2009 Tror ikke du kan det. Facebook fjerner alt bra og erstatter det med en masse møl. Tsch.
Gjest Gjest Skrevet 18. november 2009 #3 Skrevet 18. november 2009 Hvordan kan man nå få iLike-sanger foran i profilen sin igjen? iLike-funksjonen er jo der: du kan søke etter sanger og klikke "iLike" så legges sangen til i listen din i tab'n "Music". Hvordan få disse over til forsiden i profilen?
Søtpotita Skrevet 25. januar 2011 #6 Skrevet 25. januar 2011 Kan ein laste ned musikk gratis frå iLike.com?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå