Gjest "Carol" Skrevet 17. november 2009 #1 Skrevet 17. november 2009 Jeg er 25 år og vært transvestitt noen år. Jeg tenner veldig på å ha på sexy dameklær,men har aldri gjort det når noen har vært til stede. Det som er tingen er at jeg har lyst til å ha sex med en mann når jeg er kledd som kvinne,men har aldri tord å gjøre det fordi jeg er usikker på om jeg vil like det! Nå har jeg hatt kontakt med en mann en god stund,jeg har sendt bilder av meg selv i dameklær og han ønsker å ha en natt med meg.Jeg har lyst til å gjøre det,men er litt usikker,nervene begynner å melde seg..Er det noen som har erfaring med dette eller noen formening?Synes det er litt vanskelig
Chiyo Skrevet 17. november 2009 #2 Skrevet 17. november 2009 Jeg er 25 år og vært transvestitt noen år. Jeg tenner veldig på å ha på sexy dameklær,men har aldri gjort det når noen har vært til stede. Det som er tingen er at jeg har lyst til å ha sex med en mann når jeg er kledd som kvinne,men har aldri tord å gjøre det fordi jeg er usikker på om jeg vil like det! Nå har jeg hatt kontakt med en mann en god stund,jeg har sendt bilder av meg selv i dameklær og han ønsker å ha en natt med meg.Jeg har lyst til å gjøre det,men er litt usikker,nervene begynner å melde seg..Er det noen som har erfaring med dette eller noen formening?Synes det er litt vanskelig Du kan jo møte ham og så bestemme deg. Forklar ham at du er nervøs og greier. Han forstår sikkert at det er vanskelig for deg Jeg forstår godt at du er nervøs, men du finner aldri ut om du liker å ha sex som kvinne om du aldri prøver. Går det ikke som du ville har du i alle fall forsøkt. Da vet du hvordan det blir og det er bedre enn å ville, men aldri tørre å prøve.
Gjest Gjest Skrevet 17. november 2009 #3 Skrevet 17. november 2009 Jeg er 25 år og vært transvestitt noen år. Jeg tenner veldig på å ha på sexy dameklær,men har aldri gjort det når noen har vært til stede. Det som er tingen er at jeg har lyst til å ha sex med en mann når jeg er kledd som kvinne,men har aldri tord å gjøre det fordi jeg er usikker på om jeg vil like det! Nå har jeg hatt kontakt med en mann en god stund,jeg har sendt bilder av meg selv i dameklær og han ønsker å ha en natt med meg.Jeg har lyst til å gjøre det,men er litt usikker,nervene begynner å melde seg..Er det noen som har erfaring med dette eller noen formening?Synes det er litt vanskelig Om han vet at du er transvestitt, og du har hatt sex med en mann før, er det vel knapt noe problem..
Gjest Marlo Skrevet 17. november 2009 #4 Skrevet 17. november 2009 Så lenge du føler deg trygg på ham, så go for it =)
Gjest transegutt Skrevet 17. november 2009 #5 Skrevet 17. november 2009 Bare vær naturlig og ikke stress med noe, ta litt utenpå skrittet hans og etter det går alt av seg selv selv treffer jeg 2 menn jevnlig som jeg suger, og han ene suger meg også. Mange menn er helt ville etter transer, og når han her absolutt vil treffe deg så kommer det til å gå helt fint, det er sikkert en stor fantasi han har hatt.
Gjest m Skrevet 18. november 2009 #6 Skrevet 18. november 2009 Dette drømmer jeg om også!! er selv "week-end-transe" men lengter veldig etter å treffe en mann og ha sex med. Fantasien er å kle seg som dame og bli tatt på samme måten som de blir, av en mann. Kanskje jeg også tørr å gjøre det en dag. sikkert ikke farlig.
Gjest Også transe Skrevet 20. november 2009 #7 Skrevet 20. november 2009 Hei har drømt om det i årevis. Når har jeg avtalen i boks sen 18 des skal vi møtes. Jeg holder avtalen og forventer jeg at han gjør også. Spennende første gangen. Håper jeg får en fin sexopplevelse.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå