Gjest Gjest_Tante_* Skrevet 17. november 2009 #1 Skrevet 17. november 2009 Niesen min på 12 har blitt hekta på Michael Jackson. Hun ønsker seg MJ-greier til jul. Det vil si f.eks. T-skjorter, klokker, caps, plakater eller lignende, ikke CDer. Hvor får man kjøpt sånt? Og siden jeg vet at hun ønsker seg sånt fra omtrent hele slekta så skulle det vel helst vært kjøpt i en kjedebutikk sånn at det går an å bytte (vi bor ikke samme sted) om hun har fått to like. I nøden får jeg kjøpe på nett. Noen som har tips?
nybegynneren Skrevet 17. november 2009 #2 Skrevet 17. november 2009 Niesen min på 12 har blitt hekta på Michael Jackson. Hun ønsker seg MJ-greier til jul. Det vil si f.eks. T-skjorter, klokker, caps, plakater eller lignende, ikke CDer. Hvor får man kjøpt sånt? Og siden jeg vet at hun ønsker seg sånt fra omtrent hele slekta så skulle det vel helst vært kjøpt i en kjedebutikk sånn at det går an å bytte (vi bor ikke samme sted) om hun har fått to like. I nøden får jeg kjøpe på nett. Noen som har tips? Regner med at du må på nett ja..søk opp fanclubben hans.Dem selger vel en del sånt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå