Dolly-Betty Skrevet 17. november 2009 #1 Del Skrevet 17. november 2009 Jeg er på leting etter denne type klokke. Har hørt med to lokale butikker, men de selger ikke lenger. Jeg har funnet et par på finn.no, men ønsker helst å kjøpe ny da man ikke vet hva slags stand den er i. Noen som vet om noen butikker i Vest-Agder eller nettbutikker som kan ha dette? Jeg har et bilde av den vi gav pappa til 50 års dagen i 2000. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. november 2009 #2 Del Skrevet 17. november 2009 Jeg er på leting etter denne type klokke. Har hørt med to lokale butikker, men de selger ikke lenger. Jeg har funnet et par på finn.no, men ønsker helst å kjøpe ny da man ikke vet hva slags stand den er i. Noen som vet om noen butikker i Vest-Agder eller nettbutikker som kan ha dette? Jeg har et bilde av den vi gav pappa til 50 års dagen i 2000. Samme klokken som vi har. meget glad i den. Du kan forsøke å gå innom en urmaker,minnes jeg så slike der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dolly-Betty Skrevet 17. november 2009 Forfatter #3 Del Skrevet 17. november 2009 Samme klokken som vi har. meget glad i den. Du kan forsøke å gå innom en urmaker,minnes jeg så slike der Var innom en urmaker i dag, men de solgte ikke slike lengre sa de. Der vi kjøpte den siste for snart ti år siden. Får ringe litt rundt. Det er litt skummelt å kjøpe brukt borti Halden eller Drammen. Kan jo ikke se om det er noe galt med den da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå