Gå til innhold

Tips til morgengave for brudgom?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Lurer på om noen har tips til hva man kan gi brudgommen i morgengave????Han har en flott klokke og kamera fra før av..

Hilsen kommende bruuuuuuuud! :klemmer:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gav mannen min en iPod! :) Bestile fra Apples sine hjemmesider!

Skrevet

Jeg skulle si en skikkelig flott klokke, men det har han jo...

Tja, hva med Bose hoeretelefoner, en opplevelse (guttetur, konsertbiletter etc etc), mini-pc, noe utstyr til hobbyer han evt har..?

Skrevet
Jeg skulle si en skikkelig flott klokke, men det har han jo...

Tja, hva med Bose hoeretelefoner, en opplevelse (guttetur, konsertbiletter etc etc), mini-pc, noe utstyr til hobbyer han evt har..?

Han liker musikk, friluftsliv, pc( men han ønsker seg en veldig dyr som jeg ikke har råd til...), fotografere, frankrike..

Er helt blank...forslag fra dere??

Gjest Gjest_Mia_*
Skrevet

Han liker musikk, friluftsliv, pc( men han ønsker seg en veldig dyr som jeg ikke har råd til...), fotografere, frankrike..

- gavekort der han kan kjøpe musikk for så og så mye, DVD med favorittband eller noe slikt

- Frankrike ? En bok om Frankrikes historie etc etc, en weekendtur til et sted i frankrike dere ikke har vært

- Friluft ? i form av at han er også interessert i jorden ? Hva med en DVD box med "Earth" som inneholder mange episoder av serien som gikk på..National Geographics var det ?

- Abonnement på et eller annet blad som tar for seg friluftsliv og slikt

Skrevet

Hvis han har speilreflekskamera, hva med et nytt objektiv, blitz, fotokurs?

Skrevet

- gavekort der han kan kjøpe musikk for så og så mye, DVD med favorittband eller noe slikt

- Frankrike ? En bok om Frankrikes historie etc etc, en weekendtur til et sted i frankrike dere ikke har vært

- Friluft ? i form av at han er også interessert i jorden ? Hva med en DVD box med "Earth" som inneholder mange episoder av serien som gikk på..National Geographics var det ?

- Abonnement på et eller annet blad som tar for seg friluftsliv og slikt

Hei!

Hehe...jeg var nok litt slurvete i beskrivelsen så jeg prøver igjen:):

Han liker å spille piano og han liker hytteliv/gå på tur i skogen/fjellet.

:popcorn:

Skrevet

Hva med skikkelig turutstyr? Fjellsko, telt, klær osv?

Skrevet

Jeg har tenkt til å gi et aktfoto-album med bilder av meg -selfølgelig, blant annet noen sexy bilder med brudekjolen på:P

Skrevet
Jeg har tenkt til å gi et aktfoto-album med bilder av meg -selfølgelig, blant annet noen sexy bilder med brudekjolen på:P

Dette har jeg tenkt på også. Tror mannen hadde syntes det hadde vært en fin gave, og det er noe som varer (selv om kroppen min kanskje ikke gjør det :sjenert: ). Jeg har også lyst til å gi han en ting til ved siden av, noe som er litt mer brukervennlig og som jeg vet han ønsker seg. Har riktignok ikke funnet ut hva dette er enda. :)

Skrevet

Jeg gav mannen en stilig nøkkelring fra George Jensen på morgenen på bryllupsdagen :) Symboliserer på en måte livet vårt sammen.. Morgenen etter fikk han en ring fra Efva Attling med teksten: Pencez de moy som betyr tenk på meg, og et bilde på lerret fra en fotograf. Dette bildet har han ønsket seg leeeeeenge. :)

Gjest *Lykkelig=)*
Skrevet
Jeg gav mannen en stilig nøkkelring fra George Jensen på morgenen på bryllupsdagen :) Symboliserer på en måte livet vårt sammen.. Morgenen etter fikk han en ring fra Efva Attling med teksten: Pencez de moy som betyr tenk på meg, og et bilde på lerret fra en fotograf. Dette bildet har han ønsket seg leeeeeenge. :)

Jeg var inne og sjekket på den ringen du snakket om, og tenkte hm: er det liksom ment å være fransk? for da er det isåfall skrevet feil... pencez de moy betyr "tenk på meg" - men "meg" skrives ikke som "moy", men som "moi"... hm.. vet du om det er et eller annet språk det skal forestille elr isåfall hvorfor de skriver "moy" om det liksom skal være fransk? Bare lurer =)

Skrevet

Det som er skrevet på ringen er "gammel" fransk (period french spelling). Denne inskripsjonen finnes på mange forskjellige produkter. Skal det skrives på moderne fransk skal det faktisk skrives Pensez de moi.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...