Gjest Heidie Skrevet 17. november 2009 #1 Skrevet 17. november 2009 (endret) Vil bare si at jeg fikk sigmakostene i posten i dag, og jeg digger dem! http://sigmamakeup.com Det er de mykeste og deiligste børstene jeg har kjent, og sminken ble perfekt da jeg brukte dem :D Løp og kjøp (eller finn fram visakortet) jenter Det eneste minuset er at den brushrollen (jeg kjøpte den rosa) lukter neglelakkfjerner eller bensin eller noe. Ble litt svimmel av å ha den på pulten her.. Hehe. Håper lukten forsvinner etterhvert.. Hmm... Noen andre som har kjøpt brushrollen og opplevd dette? Endret 17. november 2009 av Heidie
Xtra_lilje Skrevet 18. november 2009 #2 Skrevet 18. november 2009 Er den laget av tøy, skinn, plast..? Vil tro den går bort etterhvert, om det er tøy kan du vel vaske den.
Gjest Heidie Skrevet 18. november 2009 #3 Skrevet 18. november 2009 (endret) Den er litt sånn skinnaktig. Sikkert jukseskinn. Hva er jukseskinn laget av? hehe :D Endret 18. november 2009 av Heidie
Xtra_lilje Skrevet 18. november 2009 #4 Skrevet 18. november 2009 vil tippe det er pvc? det er skinnimitasjon laget av plast om jeg ikke tar helt feil.. ville forsøkt å tørke av den med noe såpe og latt den får tørke i friluft.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå