Gjest Gjest_mother_* Skrevet 17. november 2009 #1 Skrevet 17. november 2009 når datteren min er hos faren i helgene kommer hun alltid "merkelig" tilbake. sover i samme seng som faren. når faren kysser henne så ser det litt seksuelt ut. hun er en slags partner erstattning for han. er seks år gammel. er det tegn man skal se etter?
Troyamin Skrevet 17. november 2009 #2 Skrevet 17. november 2009 Hvis du virkelig tror dette skjer, så skjønner jeg ikke at du sender ungen din til faren! Du kontakter en advokat og kjører hele "mølla" til saken er løst. Advokaten vil gi deg råd og kan hjelpe deg til å kontakte rette instanser. Sjekk på sykehus osv. Men viktigste er at du IKKE lar datteren din være hos far dersom du har slike mistanker!
Gjest Gjest_mother_* Skrevet 17. november 2009 #3 Skrevet 17. november 2009 Hvis du virkelig tror dette skjer, så skjønner jeg ikke at du sender ungen din til faren! Du kontakter en advokat og kjører hele "mølla" til saken er løst. Advokaten vil gi deg råd og kan hjelpe deg til å kontakte rette instanser. Sjekk på sykehus osv. Men viktigste er at du IKKE lar datteren din være hos far dersom du har slike mistanker! faren her er jo at man mistenker feil. har opplevd dette med en venninne som mistenkte barnefaren og det viste seg til å være feil. jeg spør her fordi jeg vil være sikker. samboern min har et barn fra før og jeg vet at det er veldig ille å bli feilmistenkt. sjekke på sykehus? hva skal de da se etter?
Troyamin Skrevet 17. november 2009 #4 Skrevet 17. november 2009 faren her er jo at man mistenker feil. har opplevd dette med en venninne som mistenkte barnefaren og det viste seg til å være feil. jeg spør her fordi jeg vil være sikker. samboern min har et barn fra før og jeg vet at det er veldig ille å bli feilmistenkt. sjekke på sykehus? hva skal de da se etter? De ser etter skader i underlivet. Barnet må også snakke med en barnepsykolog. Det er derfor viktig at en advokat er med i bilde, for far får før eller siden rede på dette. Barn snakker som regel om det de opplever i hverdagen... Er virkelig mistanken tilstede, så IKKE send barnet til faren! Har ei venninne som opplevde at barnefaren misbrukte hennes tre år gamle datter. Han er nå dømt for forholdet. Dette er flere år siden, så kanskje ting har endret seg ved sjekk av barn. Men kan ikke si hvor viktig det er å ha en advokat en stoler på midt oppi prosessen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå