Gjest Gjest_jente18_* Skrevet 17. november 2009 #1 Skrevet 17. november 2009 Jeg har hatt et seksuelt forhold gående med min beste venn, og klassekamerat i over et år nå. Vi har bare hatt sex to ganger, begge under innflytelsen av alkohol. Hver gang vi drikker ((og et par ganger edru) og vi finner oss alene "roter" vi. Han har en kjæreste som bor ganske langt unna, som han bare får sett i feriene. Vi har aldri kysset, noe han en gang forklarte med at det ville være et støre svik mot kjæresten enn det seksuelle handlinger er. Problemet er at jeg ikke klarer å skille mellom om sex og følelser. Jeg er jo utrolig glad i han, og etter vi hadde sex for første gang har disse vennefølelsene blitt mer som forelskelse. Jeg håper rett og slett på at det skal bli oss to Men han har jo kjæreste. Jeg lurer sånn på hva det er fra hans side, men jeg tør ikke spørre. Er det bare sex han er ute etter, og at han stoler på at jeg ikke kommer til å si det til noen, eller er det muligens følelser fra hans side også?
Gjest MikeWaters Skrevet 17. november 2009 #2 Skrevet 17. november 2009 er det muligens følelser fra hans side også? Neppe, siden han ikke vil kysse deg pga en vrangforestilling om at det er et større svik mot kjæresten enn sex.
Gjest Gjest_jente18_* Skrevet 17. november 2009 #4 Skrevet 17. november 2009 Er jo så sterk seksuell kjemi, at det er vansklig og tro den kan finnes sted uten noen følelser. Vi er jo veldig glad i hverandre + seksuell kjemi = ?
Gjest MikeWaters Skrevet 17. november 2009 #5 Skrevet 17. november 2009 Er jo så sterk seksuell kjemi, at det er vansklig og tro den kan finnes sted uten noen følelser. Vi er jo veldig glad i hverandre + seksuell kjemi = ? For deg ja som ikke klarer å skille sex og følelser, alle er ikke skapt sånn.
MissCoverdale Skrevet 17. november 2009 #6 Skrevet 17. november 2009 Mange jenter sliter med å skille følelser og sex, mens for menn er det langt lettere. Så det at dere har god seksuell kjemi betyr ikke nødvendigvis at det er følelser fra hans side. Og med den informasjonen du har gitt oss, så virker det veldig sannsynlig at han ikke har følelser for deg på en slik måte du ønsker. Tenk over dette. Har du lyst å være "den andre dama"? Har du lyst å være den han bruker for egen tilfredstillelse bare fordi kjæresten hans ikke er tilgjengelig? Synes du dette er greit overfor kjæresten hans? Svarer du ja på disse, så er det vel bare til å kjøre på. Men vær forberedt på å bli såret. Forresten, så synes jeg han er en dårlig venn som holder på sånn. Dette er dog min mening, ut i fra informasjonen du har kommet med her.
I Grosny Skrevet 17. november 2009 #7 Skrevet 17. november 2009 Har det hensikt å ha sex med noen uten at man er godt tiltrukket av vedkommende? Går det an å ha sex med noen man er tiltrukket av uten å bygge kjærlighet? Du er i ferd med å rote deg oppi noe som det kommer til å bli en tøff psykisk belastning å håndtere, for alle tre involverte, i større eller mindre grad. Når du bygger kjærlighet til din venn vil du , hvis du har monogame tilbøyeligheter, lage en sperre, slik at du får problemer med å tiltrekkes skikkelig karer. Du risikerer å gå glipp av din store kjærlighet når han dukker opp, fordi din venn skygger for han. Det lureste, og også det etisk korrekte er å holde deg unna vennen din.
Gjest Lunis Skrevet 17. november 2009 #8 Skrevet 17. november 2009 Husker jeg leste noe greier en gang om at det å ha sex frigjør noe greier i hjernen som gjør at du blir forelsket i vedkommende. Dette skjer jo absolutt hele tiden så det er kanskje ikke så rart at du har blitt forelska i han?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå