Gjest Gjest Skrevet 17. november 2009 #1 Skrevet 17. november 2009 Skal hente ut femti konsertbilletter, bestilt gjennom ticketmaster. Kan hentes ut på posten. Spørsmålet er: Tar posten ekstra gebyr? Blir det billigere å hente ut billettene i konsertlokalet (i dette tilfellet Olavshallen i Trondheim)? Det blir jo en del penger dersom det koster en tier eller to pr. billett i gebyr... Noen som vet?
Glitnir Skrevet 17. november 2009 #2 Skrevet 17. november 2009 Mener det skal være det samme uansett. Når du allerede har bestilt gjennom Billettservice (BS og Ticketmaster er vel samme selskap?), så pålegges det faste gebyret der uansett. Men gebyret står jo spesifisert i bestillingen din da.
Gjest Gjest Skrevet 17. november 2009 #3 Skrevet 17. november 2009 Jeg ringte konsertlokalet og spurte. De sa at jeg slipper unna gebyr om jeg henter hos dem, mens posten tar gebyr. Jeg spurte ikke om det var fordi jeg skal ha såpass mange billetter, det kan jo være tilfellet. Men altså, sparer en del hundringser på å unngå posten.
Gjest Gjest Skrevet 18. november 2009 #4 Skrevet 18. november 2009 Jeg ringte konsertlokalet og spurte. De sa at jeg slipper unna gebyr om jeg henter hos dem, mens posten tar gebyr. Jeg spurte ikke om det var fordi jeg skal ha såpass mange billetter, det kan jo være tilfellet. Men altså, sparer en del hundringser på å unngå posten. Dette stemmer ikke. Har du bestilt gjennom Billettservice, må du også betale gebyret til Billettservice uansett hvor du henter dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå