Livets datter Skrevet 21. august 2003 #1 Skrevet 21. august 2003 Selv er jeg utrolig fascinert over hvithaier og krokodiller. Det er ikke dermed sagt at jeg vil ha nærkontakt med en av dem, men jeg sluker rått alle programmer om disse utrolige dyrene!
Linemor Skrevet 21. august 2003 #2 Skrevet 21. august 2003 Jeg liker øgler og slanger jeg. onkelen min har flere terrarier med dette. øglene er så artige og se ¨på. bare den ene som lar seg holde da. men slangene derimot kan man stort sett holde. liker de giftige man møter ute i skogen. men store kveleslanger derimot de er tøffe. elsker og holde dem.
Livets datter Skrevet 21. august 2003 Forfatter #4 Skrevet 21. august 2003 Anokondaer er rå-fine... på avstand, grøss...
Gjest GreenSky Skrevet 21. august 2003 #5 Skrevet 21. august 2003 Edderkopper Edderkopp-fobien min ble betraktelig større etter at jeg var i australia og så de digre beistene der, også! Var på ferie med venninna mi, hun måtte gå på edderkopp-jakt på rommet mitt hver kveld. På det meste fant hun fem edderkopper på en gang. *grøss*
maiaa Skrevet 21. august 2003 #6 Skrevet 21. august 2003 Jeg ELSKER hvithai!!! Og kunne tenkt meg "nærkontakt" med dem (les: trygt i et dykkerbur), får gåsehud av tanken!!!!!!
Gjest lurven Skrevet 21. august 2003 #7 Skrevet 21. august 2003 syns tigre er fine jeg men dem kan man ikke ha på fanget heller?
Leo Skrevet 21. august 2003 #8 Skrevet 21. august 2003 Er (selvfølgelig ) utrolig fasinert av løver og tigre. Slanger er også stilige.
Gjest Madam Felle Skrevet 21. august 2003 #9 Skrevet 21. august 2003 Selv er jeg utrolig fascinert over hvithaier og krokodiller. Det er ikke dermed sagt at jeg vil ha nærkontakt med en av dem, men jeg sluker rått alle programmer om disse utrolige dyrene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå