Gå til innhold

er store belter rundt magen fortsatt inn?

Gjest Gjest_liz_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_liz_*

skal ut på byen i helgen... tenkte å ha på meg nye lårhøye svarte støvletter, svart topp og svart tights. dette blir jo veldig mørkt, og ville derfor ha tilbehør i gull. passer da da med stort gull belte til? eller er tykke belter ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bruker slike belter ofte fremdeles :) Det er så absolutt ikke ut hvertfall.. men hvis du skal ha masse smykker til er ihvertfall min rfaring at du må velge enten eller, ellers kan det bli veldig mye liksom. Hvis du skal ha belte kan du jo f.eks ha et par store øredobber i gull eller noe sånt i tillegg?

Hørtes hvertfall ut som er sexy antrekk :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror stort belte fortsatt er in, men vet ikke om jeg ville gått for gullfarget belte. Jeg er veeeldig lei av svart-gull-kombinasjonen da.

Jeg ville heller ha gått for et brunt (ikke for mørkt) belte i livet, enten bredt eller smalt. Smale belter er også veldig kult! Og kanskje hatt kobber eller gull-tilbehør? Store øredobber, halskjeder eller armbånd:)

Høres ut som et stilig antrekk ja!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville absoultt ikke valgt et brunt belte til et sort antrekk - brunt og sort skal ikke blandes etter min mening! Sort/gull kombinasjonen kan riktignok lett bli kjedelig, men jeg hadde heller kjørt på med sort/gull enn sort/brunt, lett!

Det er vel ikke direkte in med slike brede belter, men det er ikke ut heller, etter hva jeg har forstått. Kommer selvsagt an på antrekket, men jeg vil si det er helt trygt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den dekker rumpa ja,he he.. ta det helt med ro :)

men blir svart antrekk fra topp til tå litt for mørkt?

hvor kjøper jeg slike gull belter da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hvis du føler det blir litt mørkt kunne du jo f.eks tatt deg en tur på ginatricot eller h&m og sett om du finner en lang topp i en annen farge enn svart? Ginatricot har ihvertfall mange sånne type topper. Lilla er veldig in denne sesongen, finner du en lilla topp kunne du jo f.eks hatt et svart "skinn"belte i livet som passer til skoene.. Hvis du liker å skinne litt ekstra kunne du jo også sett om du fant en topp i sølv eller gull?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...