LilleMika Skrevet 24. april 2002 #1 Del Skrevet 24. april 2002 Ville bare fortelle hvor glad jeg er i deg!!! Du er den beste vennen i hele verden!!! Håper du har det bra!!!!!! *klemmer deg forsiktig* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 24. april 2002 #2 Del Skrevet 24. april 2002 Nå begynte tårene å trille. Vi har opplevd masse sammen. Både på godt og vondt. Jeg tror det styrker oss jeg, vennen! Er så utrolig glad i deg!!!! Du er den bestestebestevennen i hele verden!!!!!!!! Husk på det da! Stoooore bamseklemmer til verdens beste jente, nemlig min venn LilleMika 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HMSP Skrevet 24. april 2002 #3 Del Skrevet 24. april 2002 Glad i dere begge. Det er så alltid koselig å lese innlegg fra dere. Husk å ta vare på dere selv og vennskapet, det er verdifullt. *Klem*12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 24. april 2002 #4 Del Skrevet 24. april 2002 Bamseklem til verdens beste venninner! Kjempekoselig å se innlegg som dette 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 25. april 2002 #5 Del Skrevet 25. april 2002 Tusen takk for det! Alt blir så lettere med nedskrevne ord, derfor gjør vi det! Glad i dere alle sammen jeg! HMSP og Hege; en stooor klem til dere to Klemmer fra12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 25. april 2002 #6 Del Skrevet 25. april 2002 Får jeg også lov å klemme? *Klemmer dere alle sammen*12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skarv Skrevet 25. april 2002 #7 Del Skrevet 25. april 2002 Har lyst å klemme dere jeg også!Trenger en klemm jeg i dag, skal ta det siste farvell med min venn i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 25. april 2002 #8 Del Skrevet 25. april 2002 *klemmer Kaspara også*12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMika Skrevet 25. april 2002 Forfatter #9 Del Skrevet 25. april 2002 Takk for alle klemmer!!!!! Har blitt glad i alle dere her inne, jeg. På en litt merkelig måte, kanskje... men allikevel, godt å ha dere her! *klemmer alle som vil ha* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå