Gå til innhold

Hva er ditt beste opplevelse i en spa?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om du går til hudpleieren, hvorfor da? Hva er ditt beste, mest fantastiske opplevelse i en hudpleiesalong/spa her eller utland? :)

Videoannonse
Annonse
Gjest NastyNice
Skrevet

Min beste spa-opplevelse må vel være i Thailand på et veldig eksklusivt sted ifjor vinter.

Da hadde jeg og min ex (den gangen samboere) booket tid på et fire timers spaprogram. Det beste var nok å få hvile i et stort boblebadekar sammen, med champagne og eksotisk frukt. Det var skikkelig avslappende og utrolig koselig opplevelse!

Det beste var jo at det hele var hans idé :-) Fordi jeg hadde blitt med på en masse ting han hadde lyst til å gjøre på turen.

En bra tur...

Skrevet
Min beste spa-opplevelse må vel være i Thailand på et veldig eksklusivt sted ifjor vinter.

Da hadde jeg og min ex (den gangen samboere) booket tid på et fire timers spaprogram. Det beste var nok å få hvile i et stort boblebadekar sammen, med champagne og eksotisk frukt. Det var skikkelig avslappende og utrolig koselig opplevelse!

Det beste var jo at det hele var hans idé :-) Fordi jeg hadde blitt med på en masse ting han hadde lyst til å gjøre på turen.

En bra tur...

Så koselig!! :)

Skrevet

Jeg var på Kragerø spahotell i fjor og det var en av de mest fantastiske spa-opplevelsene ever! Fikk så mye ro og ny energi av det oppholdet..ahh..deilige hotellrom, fantastiske behandlinger og nydelig spa-område...og dødsgod økologisk mat!

Skrevet

Melkebad med noe i vannet som gjorde huden silkemyk og litt skimrende(!), musklene lette og helt uten ømhet fordi det var massasjedyser i badet og lilla lys i. Kjempedeilig, kunne ligget der i timesvis! Og aromaterapi da, på en god og behagelig benk med masse rene myke og varme håndklær, tepper og duftende oljer, starinlys og herlig avslappende musikk og terapeut som var beroligende og med en avslappende og rolig stemme. Da føler man seg dulla med. :)

Skrevet

Helt klart behandling med "hot stones" i budapest...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...