Gå til innhold

Finn.no

Gjest Gjest for i dag

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest for i dag
Skrevet

Når man legger ut annonse på finn vedr.noe man vil selge og man får utrolig mange kjøpere, er det vanlig å be kjøperne gi bud der den som byr høyest får varen? eller gjelder først til mølla prinsippet? jeg fikk kjeft av kjøpere fordi jeg gjorde det, samboeren min mener derimot at det er slik det bør gjøres. Jeg er usikker, men synes det er litt greit å be kjøperne gi bud når de er mange for da vet jeg hvem som virkelig vil ha det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Står det EN pris, så skjønner jeg godt at kjøpere blir sure.

Står det spesifisert at man kan gi bud, så kan man gi bud....

Gjest No wonder woman
Skrevet
Når man legger ut annonse på finn vedr.noe man vil selge og man får utrolig mange kjøpere, er det vanlig å be kjøperne gi bud der den som byr høyest får varen? eller gjelder først til mølla prinsippet? jeg fikk kjeft av kjøpere fordi jeg gjorde det, samboeren min mener derimot at det er slik det bør gjøres. Jeg er usikker, men synes det er litt greit å be kjøperne gi bud når de er mange for da vet jeg hvem som virkelig vil ha det.

Sånnt tull hadde ikke jeg giddet å være med på. FInner jeg noe jeg liker så ser jeg på prisen og kjøper det. Har ikke tid til å styre med bud og se om jeg ikke får det eller ikke. Jeg tror man mister mange kjøpere på den måten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...